Forfatter Emne: Kørt ned bagfra....  (Læst 5527 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Chris S

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #15 Dato: September 25, 2006, 07:01:45 pm »
Ingen brud men skulder af led og den anden skulder ramte jeg direkte på så den er heller ikke meget til nytte indtil jeg får det trænet lidt op.. :-( - en kæmpe ømhed i hele brystkassen og ryggen og så venstre ben der røg under cyklen er kraftigt forstuet.. Støvlen er helt flænset.... HUSK altid udstyret i orden !!!! (MC udstyret hehe )

Racerrød SV650s, Fuldkåbe, arrow blink, Spyball, hvide H4, blå positionslys, K&N filter, Power Commander, rear hugger, undertail m. indb. LED, oem. sædeskal, OG selvfølgelig en ond, fuld Laser Extreme twin highmount system...

Coyote

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 259
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #16 Dato: September 25, 2006, 07:09:33 pm »
Det lyder sgu ikke som et behageligt encounter -  :shock: - godt synderen blev fanget og at du tilsyneladende er ved godt mod, dine fysiske og psykiske skader til trods.
Hvis du går i seng med en røv der klør, vågner du op med en finger der lugter!

MS

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 119
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #17 Dato: September 25, 2006, 07:09:58 pm »
eventuel retssag..

Tag os med som tilskuere til den retssag, hvis der bliver nogen... Uhhh det kunne være ondt  :club: :club:

Godt at høre, der ikke skete dig mere end der gjorde!! Du må vartes lidt op på hjemmefronten så... God bedring

sign me up for a seat !!!  :club:
Of those who know nothing, few are silent

SV1000k6 - Mivv Titanium potter - Hamicad grille - Puig DB - Hyperpro for og bag - Supercorsa - Hamicad fender eliminator - Suki ego sæde -

Damage

  • Gæst
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #18 Dato: September 25, 2006, 08:20:15 pm »

Jeg har desværre oplevet TO gange at en billist stikker af efter en påkørsel, det ene uheld var faktisk rigtigt alvorligt.
De blev aldrig fundet, jeg tror efterhånden at det er meget normalt...  :brok:

Godt at hører at der ikke skete noget alvorligt med dig  :D

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #19 Dato: September 25, 2006, 08:53:45 pm »
Jeg har fat i Chris via PM (regner jeg med) - tak til Paw for henvisningen.

Har ligesom lige været igennem tilsvarende da min knallert blev påkørt mens den stod parkeret......

Support til de faldne (og alle de andre) !!

Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #20 Dato: September 25, 2006, 09:07:34 pm »
Ingen brud men skulder af led og den anden skulder ramte jeg direkte på så den er heller ikke meget til nytte indtil jeg får det trænet lidt op.. :-( - en kæmpe ømhed i hele brystkassen og ryggen og så venstre ben der røg under cyklen er kraftigt forstuet.. Støvlen er helt flænset.... HUSK altid udstyret i orden !!!! (MC udstyret hehe )


ja jeg fatter heller ikke de Mc´ister der kører uden (full safety gear). som desværre kan ses nu med chris S bliver kørt ned af en fu............ klaphat  :brok: uden på nogen måde at kunne gører hverken fra eller til.

P.S kan-vil man ikke kører med alt mc safety udstyr på SÅ LAD CYKLEN STÅ.
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #21 Dato: September 25, 2006, 09:18:44 pm »
godt og læse at de er ved rimeligt godt mod, trods alt.

det kan virkelig bringe mit pis i kog når sånn noget det sker. men så er det jo godt man er et så roligt og afbalanceret menneske :brok: :brok: :club: :club: :club: 
nu med gixxer 1000k8:o)

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #22 Dato: September 26, 2006, 01:57:04 am »
God bedring!

Det var sq da godt at de fik fat i ham!!!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

palle j

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 463
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #23 Dato: September 26, 2006, 04:45:24 am »
sådan en idiot han skulle  :club: :club: :club:
God bedring
Blå SV650S 00

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #24 Dato: September 26, 2006, 06:00:01 am »
Fy for satan din stakkel. Jeg håber at både du og din maskine kommer jer hurtigt igen.
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #25 Dato: September 26, 2006, 08:47:40 am »
Hvordan skete det hele egentlig Chris S?? Overså han dig eller hvordan med det??? Når man overhoved at tænke noget, før man ligger ned med cyklen  :? :?
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #26 Dato: September 26, 2006, 08:59:15 am »
Føj for ....

God bedring Chris :wink:
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #27 Dato: September 26, 2006, 09:52:13 am »
God bedring!
Sikken et fjols, godt der trods alt ikke skete mere!
Vi (min gamle klub) tog engang en spritbilist der havde kørt en kvinde ihjel og var stukket af, da han blev trukket ud af bilen ku han ikke engang stå! Det ku han heller ikke bagefter!  :club:
 8)
 
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Chris S

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #28 Dato: September 26, 2006, 11:46:09 am »
Hvordan skete det hele egentlig Chris S?? Overså han dig eller hvordan med det??? Når man overhoved at tænke noget, før man ligger ned med cyklen  :? :?

Ja man bliver sgu lidt chokeret.. Jeg var på vej til at holde for rødt lys på Åboulevarden og jeg var ca. på 30 km/t da jeg hørte bilen bagfra.. Han nåede at bremse meget lidt inden han ramte mig, men der må ha været godt tryk på.. Jeg røg under cyklen på venstre siden og derefter hver sin vej - så cyklen endte i den inderste bane og jeg lå i yderbanen.. 3 baner på det stykke.
Jeg ved ikk hvad han tænkte, men det var meget lige på jeg og så stak han af bagefter jo.. Jeg kunne forestille mig at han måske havde lidt udestående med politiet i forvejen eftersom han kørte vanvittigt igennem byen for at slippe derfra..

Nu har jeg haft kontakt med Lunde og Søren herinde fra og fået lidt tips omkring forsikring, anmeldelse osv så det er bare helt super.. Men det tager nok lidt tid jo.. :-(

Jeg skal nok sige til hvis der bliver retssag osv hehe.. Det er ihvertfald rart at kunne komme af med mange af tankerne her og høre fra jer der selv har prøvet noget i den stil, det hjælper lidt på humøret nu hvor jeg alligevel bare er herhjemme :-)
Racerrød SV650s, Fuldkåbe, arrow blink, Spyball, hvide H4, blå positionslys, K&N filter, Power Commander, rear hugger, undertail m. indb. LED, oem. sædeskal, OG selvfølgelig en ond, fuld Laser Extreme twin highmount system...

Letmatros

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 134
  • Til kamp mod travlheden...
    • New 2 Mountain Biking
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #29 Dato: September 26, 2006, 12:01:39 pm »

Håber at du kommer dig hurtigt Chris, oven på det feje bagholdsangreb, fedt at høre at det spillede med Politiet og Falck m.m.
Blå SV1000S K4
Forskærm- og spejlforlænger, Tankpad, LSL Crash-pads, Hamicad Radiator & Oil Cooler Grill Set, Hamicad Fender Eliminator, Fuel Exhausts, LighTech Hex Style Oil Filler Cap