Forfatter Emne: Kørt ned bagfra....  (Læst 5529 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Chris S

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
Kørt ned bagfra....
« Dato: September 25, 2006, 02:23:54 pm »
 :brok:
 :cry:

Ja så skete det.... Blev igår kørt ned bagfra af en bil på Åboulevarden... heldigvis var der masser af hjælp til stede og politi og ambulance skal ha stor ros..  :respekt:

Bilisten flygtede men blev fanget helt inde ved Imperial Bio..  :club: :club:

Blev udskrevet i aftes uden alvorlige kvæstelser (højre ben er OK mens resten af kroppen er ret "brugt"), men er ret chokeret og kommer til at spendere et par dage (uger) på at komme mig lidt..

Der kom også et par MC`er forbi og gav lidt støtte (se evt. MCG)...

Nå men ville bare ud med det da stresser mig ret meget  :cry:

Håber ikke nogle af jer komme ud for det samme !!
Racerrød SV650s, Fuldkåbe, arrow blink, Spyball, hvide H4, blå positionslys, K&N filter, Power Commander, rear hugger, undertail m. indb. LED, oem. sædeskal, OG selvfølgelig en ond, fuld Laser Extreme twin highmount system...

AHEP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 262
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #1 Dato: September 25, 2006, 02:26:49 pm »
Puha lyder ikke rat
Håber du snart kommer dig...
Anders
Suzuki GS500E 96

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #2 Dato: September 25, 2006, 02:30:14 pm »
Sikke en narrøv! :brok:

Godt du slap uden alvorlige skrammer.

God bedring!
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #3 Dato: September 25, 2006, 02:38:18 pm »
Sikke en kujon at stikke af, han får nok ikke 1.præmien af policen!  Hvor slemt er det med MC'en?

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #4 Dato: September 25, 2006, 02:41:05 pm »
Godt at høre at der ikke er sket noget alvorligt med dig.

Folk er fandemer sjove, det var der vist ingen der så, så jeg er den der er smuttet. Hvad havde han regnet med?

Håber du kommer dig hurtigt og kan komme op i sadlen snarest og få nydt de sidst par solskins dage.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #5 Dato: September 25, 2006, 03:08:10 pm »
Øv !  :dead:

Jeg håber du kommer dig hurtigt, og kommer på vejen igen, mens der stadig er nogle gode køredage !

Og må idioten der kørte dig ned lide alle helvedes pinsler, hans bil blive destrueret, og hans kørekort blive indraget for al tid   :club:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Chris S

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #6 Dato: September 25, 2006, 03:09:15 pm »
Ja jeg ved ikk lige hvor lang tid der går, men det bliver nok først næste sæson jeg er klar til at komme i sadlen..

Og cyklen trænger vist også til en kærlig hånd... Og det tager vel lidt tid mht. hans forsikring eller eventuel retssag..

Nogen der har prøvet sådan noget forresten? Altså med forsikringssag osv... I øjeblikket kan jeg ihvertfald ikke helt overskue det..
Racerrød SV650s, Fuldkåbe, arrow blink, Spyball, hvide H4, blå positionslys, K&N filter, Power Commander, rear hugger, undertail m. indb. LED, oem. sædeskal, OG selvfølgelig en ond, fuld Laser Extreme twin highmount system...

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #7 Dato: September 25, 2006, 03:18:59 pm »
eventuel retssag..

Tag os med som tilskuere til den retssag, hvis der bliver nogen... Uhhh det kunne være ondt  :club: :club:

Godt at høre, der ikke skete dig mere end der gjorde!! Du må vartes lidt op på hjemmefronten så... God bedring
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #8 Dato: September 25, 2006, 03:19:21 pm »
Hvis du har Kasko på den, skulle værkstedet kunne gå igang med det samme !
Hvis ikke skal du først have hans forsikring til at erkende ansvaret, og deres taksator opgøre skaderne inden rep kan påbegyndes  :?

Vi har lige været gennem sidstnævnte tilfælde med vores bil, der blev påkørt af en bus, og det tog en krig at få busselskabet til at indsende en skadesanmeldelse  :brok:

Men nu der er både persomskade og politi på kan det jo være at det hele går noget lettere  :)

Hvoe meget tror du der skete med biken ?
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #9 Dato: September 25, 2006, 03:31:42 pm »
Ja jeg ved ikk lige hvor lang tid der går, men det bliver nok først næste sæson jeg er klar til at komme i sadlen..

Og cyklen trænger vist også til en kærlig hånd... Og det tager vel lidt tid mht. hans forsikring eller eventuel retssag..

Nogen der har prøvet sådan noget forresten? Altså med forsikringssag osv... I øjeblikket kan jeg ihvertfald ikke helt overskue det..

Prøv at skriv en PM til Søren Fink, han arbejder med forsikring, er en flink fyr og kan sikkert guide dig lidt.

Trist med din ulykke iøvrigt :( Den slags får mig altid til at tænke på hvornår mit nummer bliver trukket :|
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Trevize

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
  • bike: SV650SK6
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #10 Dato: September 25, 2006, 03:44:46 pm »
Det var sku da en grim oplevelse. Rart at høre at der ikke skete mere personskade. Utroligt at bilisten flygtede  :loser: :club: :club:
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #11 Dato: September 25, 2006, 03:52:15 pm »
Helvedes surt - klart du er chokeret. Det er ikke hver dag man får en bil i nakken. Som en anden skriver - hvis du har kasko, så bare afsted med MC'en på værksted. Så betaler din forsikring for reparationen af skaden i første omgang og kradser derefter pengene ind fra bilistens ansvarsforsikring. Du skal selvfølgelig ikke betale selvrisiko selvom det er din forsikring der dækker i første omgang.
Når nu det skulle ske, så er det altid noget at det er sidst på sæsonen og ikke i Juli måned  :?. Hvis jeg er heldig får jeg min maskine tilbage i slutningen af denne uge.
God bedring.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #12 Dato: September 25, 2006, 04:33:42 pm »
Der er en advokat der af og til skriver i touring nyt - den første telefonsamtale er gratis. Det kunne da være en idé at ringe til ham med dine tvivlsspørgsmål og få dem afklaret af en "proffessionel". Jeg kan ikke huske hvad han hedder, men kik i Touring Nyt.
YAMAHA FZS 600 Fazer

Chris S

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #13 Dato: September 25, 2006, 05:24:02 pm »
Hvis du har Kasko på den, skulle værkstedet kunne gå igang med det samme !
Hvis ikke skal du først have hans forsikring til at erkende ansvaret, og deres taksator opgøre skaderne inden rep kan påbegyndes  :?

Ja jeg har Kasko på så det ville da være fedt hvis den unne laves hurtigt (selvom jeg nok ikk kommer ud foreløbig :-( )..

Jeg prøver lige at sende en PM til Søren og høre hvordan og hvorledes.. Og det kan jo godt være at der skal advokat på men den må vi tage til den tid..

Godt at have gode kolleger, kæreste (og hun varter også op SVea ;-) ) og forummet til at få lidt hjælp ihvertfald..

Cyklen fik en ordentlig tur men tror ikke at det er så slemt igen (håber).. har ikk set den endnu da jeg ikk rigtig kan komme ud :-(, venstre ben kan jeg ikk støtte på og begge skuldre er som sagt ikke i brug i øjeblikket - så krykker er ingen mulighed....

Glæder mig bare til at komme på benene igen... :-)
Racerrød SV650s, Fuldkåbe, arrow blink, Spyball, hvide H4, blå positionslys, K&N filter, Power Commander, rear hugger, undertail m. indb. LED, oem. sædeskal, OG selvfølgelig en ond, fuld Laser Extreme twin highmount system...

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Kørt ned bagfra....
« Svar #14 Dato: September 25, 2006, 06:56:28 pm »
Det lyder sku' da værre end du først skrev. Er det "bare" knubs og ømhed, eller er der også brud??

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.