Nå så kom jeg endeligt på igen, det var en hård weekend.
Nej der er ikke noget nummerpladebillede, men det har de vist på en video de optager samtidig!
Og det er rigtigt de skriver at jeg ikke har pligt til at oplyse at jeg selv har ført køretøjet, men så vil de bare lave en sag ud af det og undersøge det selv
(gu vil de ej de har ikke rescourserne til det) og hvis det kan konstateres at det er mig (man kan godt se at det er mig der kigger ud af visiret) der har kørt får jeg bøden alligevel + bøden for ikke at sige sandheden, samtidig trues der lidt i forlægget med at hvis det kan konstateres at jeg har udlånt mcen til en der ikke måtte køre den kan jeg også blive straffet for det. (ha ha mafiametoder
)
Det er selvfølgelig helt tåbeligt at det ikke bare er mig der i alle tilfælde skal betale bøden, jeg er ejer, jeg har ansvaret for kørslen på min maskine, resten er bare for at advokaterne kan leve lidt godt!
Nå jeg har jo kørt for stærkt jf. reglerne og skal selvfølgelig bare betale,
jeg synes dog ikke samtidig jeg vil indrømme at jeg har kørt for stærkt efter situationen, jeg var helt (næsten åbentbart) alene og der var masser af plads og udsyn.