Forfatter Emne: Jeg er en spade uden fremtid  (Læst 3601 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

T. Brun

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
Jeg er en spade uden fremtid
« Dato: September 22, 2006, 06:56:06 pm »
Har I læst 24timer idag, specielt artiklen på side 24 om motorcykelister  :puke: :puke:
Mon han bor på Nørrebrogade  :hand:
T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: Jeg er en spade uden fremtid
« Svar #1 Dato: September 22, 2006, 07:31:30 pm »
Ham der har skrevet den skal op på fars knæ og få så mange slag han ikke kan tælle med en våd søndags berlinger :club: :club: :whipped: :loser: :hand:
Sikkert en gammel sur mand der ikke kan få lov af konen til at få en  :mrgreen:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: Jeg er en spade uden fremtid
« Svar #2 Dato: September 22, 2006, 08:57:47 pm »
En klaphat af den anden verden ska man sku godt nog lede længe efter :club: :club: :club: :club: og sådan en som ham skriver om fremtid  :loser: :loser: :loser:
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Jeg er en spade uden fremtid
« Svar #3 Dato: September 22, 2006, 10:04:19 pm »
Jamen dog, så sur han er...
Nogle der har en mail til 24 timer, så man måske kunne skrive et lille svar til den sviner han kommer med?
Det er fair nok at han har det sådan med motorcykler, men så vil jeg da også gerne have lov til at udtrykke hvordan jeg ser tingene, både omkring motorcykler (med larmepotter), men også om andre støjkilder i sådan en by og måske lidt om min holdning omkring ignoranter der mener det er en fremtid at spærre sig inde i sin lejlighed og brokke sig over livet uden for vinduet...
... Glæder mig allerede til at gå i gang med at skrive...  :angel:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Jeg er en spade uden fremtid
« Svar #4 Dato: September 22, 2006, 11:02:47 pm »
Jamen dog, så sur han er...
Nogle der har en mail til 24 timer

vendekaaben@24timer.dk   :wink:

Jeg tror han er 24timers svar på Jeppesen fra Ekstra Bladet. Dog synes jeg at Jeppesen gør et noget bedre stykke arbejde. Mage til bolschehoved skal man da lede længe efter. Hils ham fra SVea  :club: :club: :whipped: :whipped:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Jeg er en spade uden fremtid
« Svar #5 Dato: September 22, 2006, 11:08:13 pm »
Det skal jeg gøre... Kan være det kommer herind som inlæg, før, samtidig eller efter jeg sender det til dem...
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: Jeg er en spade uden fremtid
« Svar #6 Dato: September 22, 2006, 11:22:25 pm »
Ærlig talt, så pisser pølsevognene, Harleyerne og deres japanske fortolkninger af den amerikanske drøm med korte rør også mig af. De medfører udelukkende reaktioner som Vendekåben præsenterer og gør absolut intet godt for de "gode" bikeres sag, som dem på vores forum :)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Jeg er en spade uden fremtid
« Svar #7 Dato: September 22, 2006, 11:24:17 pm »
Det er faktisk lidt imponerende !!
Han formår at pisse på samtlige kategorier af MC'ere på en gang  :respekt:

At han så skriver at "almindelige voksne mennesker som faktisk har en fremtid" er nok lidt optimistisk  :twisted:

Under alle omstændigheder lyder det for mig som om han er en misundelig bistandsklient eller en forsmået anmelder uden fremtid  :loser:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Jens Bjørn

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 261
  • Hvaffor noget rullegrus??
Re: Jeg er en spade uden fremtid
« Svar #8 Dato: September 23, 2006, 01:06:42 am »
Det er faktisk lidt imponerende !!
Han formår at pisse på samtlige kategorier af MC'ere på en gang  :respekt:

Under alle omstændigheder lyder det for mig som om han er en misundelig bistandsklient eller en forsmået anmelder uden fremtid  :loser:

Godt set B2 ! Genial artikel!!(vi vil ha tyskerne tilbage!!)

Men altså,for mig at se er det et spørgsmål om penge. Eller manglen på penge, der afholder skribenten fra SELV at drøne rundt og larme!(tror da fa'en der er lavvande i kassen og sure misundelige miner med alle de café-latter den københavner-smarte jydetamp med solbriller i panden har måttet drikke ,helt åbenlyst uden at have scoret bare det ringeste knald hele sommeren.)

Vidste forøvrigt ikke at 24Timer havde en udvidet udgave af Ekstra Bladets "I øvrigt mener jeg" :lol:
Nu med Flystøj

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Jeg er en spade uden fremtid
« Svar #9 Dato: September 23, 2006, 03:30:31 am »
Har hurtigt lige brygget første udkast sammen til en lille kommentar til 24timer, tænkte i kunne komme med input til hvad der skal rettes, slettes eller tilsættes?
Meld gerne tilbage:

Jamen dog, det er da ikke så lidt sure man er inde ved ”vendekåben”… Hvad er der nu galt med at køre motorcykel? Tror sådan cirka alle slags motorcykellister bliver svinet i den ellers så fine artikel. Først blive vi generaliseret til at køre uden hjelm for at ”demonstrere” mod ordensmagten og der efter køre vi hjem, stiller chopperen og hopper på raceren for så at larme op og ned af gaderne.
Dog forstår jeg ikke der er så stor fokus på motorcykler med en udstødning der lyder af lidt… Er selv født og opvokset på landet, men har dog været i København i længere perioder. Er det bedre at lytte til udrykningskøretøjer, ”Brianer” der skal vise sig med hvor højt deres anlæg kan spille i Golfen eller når de skal lade alle høre deres nye turbo i den pimped Eskort?
Okay, udrykning er jo ganske svært at argumentere mod, men hvorfor er det altid motorcykler det går ud over? Der findes så mange støjkilder over alt, men noget på to hjul er altid let at give skylden når alt andet svigter. Det er da trist at billige point skal hentes på bekostning af den del af borgerne i Danmark der holder tæt sammen med motorcykler som fælles samlingspunkt.
Hvis ingen gider at lytte på motorcykler og alle synes, som skribenten, at motorcykler skal svines til af hundelorte inden de bliver smidt ud af byerne, hvordan kan det så være at hver gang man parkere sin ”øjesten” inden for bygrænsen bliver den straks midtpunktet for manges opmærksomhed?
Det kan ikke have noget at gøre med det er en skribent der mener det virkelige liv skal nydes, uden lyd, foran fjernsynet og se diverse gameshows mens bagerens kager bliver skyllet ned af skoldhed kaffe?
Hvis det er den fremtid vi går i møde for at være ”almindelig voksen menneske, som faktisk har en fremtid”… Så er jeg glad for at være en af de såkaldte ”vilde unge rebeller som larmer og er uansvarlig”.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Re: Jeg er en spade uden fremtid
« Svar #10 Dato: September 23, 2006, 09:55:53 am »
Vel talt :)
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Morten L

  • Gæst
Re: Jeg er en spade uden fremtid
« Svar #11 Dato: September 23, 2006, 12:16:57 pm »
Nu holder jeg til så langt ovre i det mørke Jylland, at vi heldigvis slipper for aviser som 24 timer.  :blink:
Men derfor er jeg da enig med Jer i, at en artikel som ovenfor gengivet ikke skal bringes uden at den fortjener et svar, og bakker derfor op om Hippie Hansen's skrivelse.

Hvem står egentlig bag "Vendekåben", og hvorfor står han/hun ikke frem med eget navn, som tegn på at vedkommende virkelig står ved sin holdning?   :huh:

Jeg kan kun bakke op om B2's opfattelse af artiklen. Skribenten er blot bund misundelig.  :loser:

Enur

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
Re: Jeg er en spade uden fremtid
« Svar #12 Dato: September 23, 2006, 12:18:44 pm »
Super skriv Hippie.
Poster du ikke så snart han svare ?

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Jeg er en spade uden fremtid
« Svar #13 Dato: September 23, 2006, 01:23:29 pm »
Morten>> Skal nok prøve at huske at tilføje det med at stå ved hvad man mener, med navn... Får heldigvis heller ikke selv sådan en avis med den slags ignoranter ansat, men med den udmelding mener jeg bare det fortjener svar på tiltale.
Enur>> Skal nok melde tilbage hvis jeg høre noget omkring indlægget.

Opfordre alle i andre herinde til at holde lidt øje... Da jeg ikke selv får avisen, kunne det være lækkert at høre, hvis min skrivelse kommer i, eller hvis de svare tilbage på det eller noget.

Venter lige en time eller to med at sende det (nok efter zulu har vist MC 600 challenge)... Så er der nogle der har input kan i stadig nå det, så vendekåben rigtig kan få på munden... :club:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Jeg er en spade uden fremtid
« Svar #14 Dato: September 23, 2006, 03:53:11 pm »
Tilføjelse til først udgave af mit lille "anfald":

Der til kommer min store undren over man kan skrive og trykke sådan en tekst uden der står navn på afsenderen et eneste sted. Det må jo være tegn på dyb misundelse over vi er nogle der har en sjov hobby eller man ikke tør stå ved hvordan man føler over for motorcykler.
Også en stor tak for det MEGET vellignende billede af en helt typisk gade motorcykel der gasser op så det ikke er muligt at høre hvad der sker i ”vild med dans”… Skal den slags skrives, trykkes og udleveres, så gør dog et ordentligt forsøg. Dette er en hån mod alle der køre motorcykel, eller bare en gang har set en.

Men ellers tusind tak for den ubrugelige og usaglige artikel.

Andreas Hansen
Hundslevvej 123
5300 Kerteminde
andreas_hansen69@hotmail.com
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.