Forfatter Emne: Kommentar til et emne  (Læst 4708 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Kommentar til et emne
« Dato: September 22, 2006, 01:10:50 pm »
Jeg er glad idag....  :D :D vær ikke i tvivl om det... :D :D :D :D har siddet og læst en masse tråde igennem, og ser i mange at folk kommentere på noget som de ikke burde... Ment på denne måde

Der er tur på tirsdag dato ???? ( bare et eksempel ) hvem kommer ????? - Her kommer det så som man ikke burde svare.... Jeg kommer ikke for jeg skal det eller dit... Hvorfor svare at man ikke kommer når det ikke er det der bliver spurgt om... Jeg må da indrømme at jeg kun er interesseret i at vide hvem der kommer og ikke hvem der ikke kommer..

Eller

Jeg har en garageplads ledig til vinterhi... nogen der er interesseret ??? -Dette skal man så ikke svare !!! Jeg har ikke brug for en plads for jeg har allerede en... Hvorfor skrive dette????  Det var ikke det der blev spurgt om!!!!

Min pointe er : Trådene bliver så forbandet lange, og man gider sgu ikke læse dem igennem... Svar kun på det der er relevant...  Godt være jeg er langt ude her.... Men mange svare tit noget urelevant på nogle tråde ..

Dette er ikke et surt indlæg... Jeg er jo glad... Bare noget jeg har tænkt over.... Thi hi :D :D :D

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Kommentar til et emne
« Svar #1 Dato: September 22, 2006, 01:29:00 pm »
Fin tanke (var det kort nok?)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Kommentar til et emne
« Svar #2 Dato: September 22, 2006, 04:00:22 pm »
Fin tanke (var det kort nok?)

Du behøver ikke skrive kort søde... !!!!  :D :D

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Re: Kommentar til et emne
« Svar #3 Dato: September 22, 2006, 04:15:11 pm »
Der må godt være lidt plads til fritænkning og spas, det er jo ikke Hitler Jugend vi er medlem af vel?

God tanke dog :wink:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Canidae

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 177
Re: Kommentar til et emne
« Svar #4 Dato: September 22, 2006, 05:01:53 pm »
Der må godt være lidt plads til fritænkning og spas, det er jo ikke Hitler Jugend vi er medlem af vel?

God tanke dog :wink:

Fuldstændig enig. Enhver samtale spreder sig en smule, bare man kommer tilbage til kernen er det da ikke det store problem.

Er det ikke bare at tage "antispam-korstoget" frem igen? Det kom der jo ikke meget godt ud af.
SV 650S K5 i ægte rød :-)
WP fjedre, Pilot Power, Hamicad Fender Eliminator, Crash Bongs, Pipercross, Powercommander, og Yoshimura TRS komplet

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Kommentar til et emne
« Svar #5 Dato: September 22, 2006, 05:17:01 pm »
Der må godt være lidt plads til fritænkning og spas, det er jo ikke Hitler Jugend vi er medlem af vel?

God tanke dog :wink:

Fuldstændig enig. Enhver samtale spreder sig en smule, bare man kommer tilbage til kernen er det da ikke det store problem.

Er det ikke bare at tage "antispam-korstoget" frem igen? Det kom der jo ikke meget godt ud af.

Der er snart ikke særlig mange af os, der ikke kan sige os fra, ikke at have skrevet bare en lille smule ligegyldigt/spam/sære tråde og kommentar... Jeg synes nu, at det er blevet noget bedre/kedeligt  :wink: med hensyn til spam på forum, efter vi havde den sidste tråd oppe, som Canidae hentyder til. Tror ikke forum bliver meget anderledes end det er nu, før vinteren for alvor sætter ind, og vi bliver kedelige igen  :? :?



SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Kommentar til et emne
« Svar #6 Dato: September 22, 2006, 05:41:29 pm »

Der er tur på tirsdag dato ???? ( bare et eksempel ) hvem kommer ????? - Her kommer det så som man ikke burde svare.... Jeg kommer ikke for jeg skal det eller dit... Hvorfor svare at man ikke kommer når det ikke er det der bliver spurgt om... Jeg må da indrømme at jeg kun er interesseret i at vide hvem der kommer og ikke hvem der ikke kommer..

Måske er det et hint til andre, hvis man skriver som jeg gjorde ang turen i går, at man kører tidligere fordi man skal noget på det givne tidspunkt, kunne resultere i at der måske var andre der ville med på det tidligere tidspunkt også. :blink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Kommentar til et emne
« Svar #7 Dato: September 22, 2006, 11:59:47 pm »
Der må godt være lidt plads til fritænkning og spas, det er jo ikke Hitler Jugend vi er medlem af vel?

God tanke dog :wink:

Fuldstændig enig. Enhver samtale spreder sig en smule, bare man kommer tilbage til kernen er det da ikke det store problem.

Er det ikke bare at tage "antispam-korstoget" frem igen? Det kom der jo ikke meget godt ud af.

Der er snart ikke særlig mange af os, der ikke kan sige os fra, ikke at have skrevet bare en lille smule ligegyldigt/spam/sære tråde og kommentar... Jeg synes nu, at det er blevet noget bedre/kedeligt  :wink: med hensyn til spam på forum, efter vi havde den sidste tråd oppe, som Canidae hentyder til. Tror ikke forum bliver meget anderledes end det er nu, før vinteren for alvor sætter ind, og vi bliver kedelige igen  :? :?




I tre siger lige som jeg mener/tænker det, så jeg vil (næsten) nøjes med at erklære mig enig !

Skulle man ønske et spamfrit emne vil "No Spam" i overskriften blive respekteret, eller håndhævet af de fæle admin's & redaktører  :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Kommentar til et emne
« Svar #8 Dato: September 23, 2006, 12:04:25 am »
Jeg synes ikke det gør det store at folk falder ind med "sjove" kommentarer osv. Ellers kan det hurtigt blive for seriøst.
Det ville da også blive et kedeligere sted at opholde sig hvis ikke Jesper og HM's sexliv blev stillet til offentligt skue engang imellem.  :lmao: :lmao:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Kommentar til et emne
« Svar #9 Dato: September 23, 2006, 12:36:46 am »
Jeg græmmes, jeg ærgrer mig, og jeg sidder og krummer tæer!
Sorry Majse, dette her er IKKE en pegende finger i retning af dig, så håber ikke du føler dig alt for meget "trådt over tæerne" af det følgende.

Jeg har virkelig fået rigeligt af "antispam-korstogene". Da jeg kom her på forum, var her liv og glade dage. På den gode måde, forstås! Ja, der blev spammet. Men der blev spammet ret fornuftigt, i hvert fald generelt set. Lige pludselig var der nogle, som fik ondt i røven over det (undskyld udtrykket, men sådan opfattede jeg det), og fik sat en stopper for det. Da jeg startede på forum, var det pisse skægt at være her. Meget af "det skægge" forsvandt lige pludselig. Og helt ærligt, jeg har altså kun været her lidt over fem måneder.

På det seneste er noget af morskaben endelig vendt tilbage. Det er igen sjovt at komme på forum. Og nu skal der så åbenbart atter engang indledes et korstog imod det. Æv, siger jeg bare.

Og forstå mig nu ret. Jeg kan udmærket sætte mig ind i, at en person som skriver et indlæg, ikke ønsker det pågældende indlæg spammet ind i næste årtusind. Men jeg håber virkelig, at der kan være plads til en lille smule generel sjov og spas på forum, også udenfor Sjov og Spas-kategorien. Ellers bliver her fandme kedeligt at være!

Jeg beklager, hvis dette indlæg får nogle af I andre op på bagbenene, men det er altså sådan jeg ser på det.
Og nej, måske beklager jeg det egentlig ikke. Det er min mening, og den har jeg lov at have.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Jens Bjørn

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 261
  • Hvaffor noget rullegrus??
Re: Kommentar til et emne
« Svar #10 Dato: September 23, 2006, 12:42:44 am »
 'ah ! det synes jeg også
Nu med Flystøj

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Kommentar til et emne
« Svar #11 Dato: September 23, 2006, 01:31:01 am »
Jeg ville altså ikke ponke nogen... Og dette er dælme ikke et korstog mod spammeri.. Dette har intet med spam at gøre... .. Jeg er ked af at I misforstår hvad jeg skriver... Og Jannik - intet med det du skrev igår...  Jeg låser denne tråd da jeg ikke ville sætte et korstog igang.. Selvfølgelig skal der være plads til spas og sjov.. Men hvad er der sjov i at skrive at man ikke kommer til tirsdags tur.???????   Emnet låst. SLUT - ROGER OVER 

Hygge og god dag  :twisted:

« Senest Redigeret: September 23, 2006, 01:38:53 am af Majse »

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: Kommentar til et emne
« Svar #12 Dato: September 23, 2006, 02:04:38 am »
Det her har jeg ingen holdning til.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Kommentar til et emne
« Svar #13 Dato: September 23, 2006, 02:34:41 am »
Jeg ville altså ikke ponke nogen... Og dette er dælme ikke et korstog mod spammeri.. Dette har intet med spam at gøre... .. Jeg er ked af at I misforstår hvad jeg skriver... Og Jannik - intet med det du skrev igår...  Jeg låser denne tråd da jeg ikke ville sætte et korstog igang.. Selvfølgelig skal der være plads til spas og sjov.. Men hvad er der sjov i at skrive at man ikke kommer til tirsdags tur.???????   Emnet låst. SLUT - ROGER OVER 

Uhhhhh, ro på.... Jeg tror ikke folk misforstår, men de vil nok bare gerne forklare sig. Forum er næsten ligesom et parforhold... Der er både plads til at skændes og til at være søde ved hinanden. Og jeg synes det er i orden, at vi får luftet vores meninger engang imellem, men så må vi også stå ved dem... Eller finde en eller anden gylden middelvej. Vi bliver aldrig enige, men det er også derfor at forum er bedre end et forhold  :shock: Man kan bare undlade at læse med eller helt logge af i nogen tid  :hand: :hand:

Ang med at skrive, at man ikke kommer med på tur eller til tirsdag, så mener jeg det samme som Jannik  :D  Jeg vil fx. kun deltage i MC Tirsdag, hvis jeg ved, at JJ ikke kommer  :twisted: :twisted: (Det er gaaaas mester!!!)
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Re: Kommentar til et emne
« Svar #14 Dato: September 23, 2006, 09:53:02 am »
Nu er tråden jo tilsyneladende ikke blevet låst, selv om Majse har truet med det. Fedt for mig, for så kan jeg jo liiiige komme på banen med en holdning :D

Jeg synes altså det grænser til misbrug af admin-rettigheder, hvis en tråd som denne skulle låses "bare" fordi flertallet tilsyneladende ikke er enig med forfatteren og hendes/hans synspunkter.

Hvis man starter et (kontroversielt) enme, så må man sgu lade pøblen komme til orde. Vi har jo alle en interesse i at Forum kører.
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.