Jeg græmmes, jeg ærgrer mig, og jeg sidder og krummer tæer!
Sorry Majse, dette her er IKKE en pegende finger i retning af dig, så håber ikke du føler dig alt for meget "trådt over tæerne" af det følgende.
Jeg har virkelig fået rigeligt af "antispam-korstogene". Da jeg kom her på forum, var her liv og glade dage. På den gode måde, forstås! Ja, der blev spammet. Men der blev spammet ret fornuftigt, i hvert fald generelt set. Lige pludselig var der nogle, som fik ondt i røven over det (undskyld udtrykket, men sådan opfattede jeg det), og fik sat en stopper for det. Da jeg startede på forum, var det pisse skægt at være her. Meget af "det skægge" forsvandt lige pludselig. Og helt ærligt, jeg har altså kun været her lidt over fem måneder.
På det seneste er noget af morskaben endelig vendt tilbage. Det er igen sjovt at komme på forum. Og nu skal der så åbenbart atter engang indledes et korstog imod det. Æv, siger jeg bare.
Og forstå mig nu ret. Jeg kan udmærket sætte mig ind i, at en person som skriver et indlæg, ikke ønsker det pågældende indlæg spammet ind i næste årtusind. Men jeg håber virkelig, at der kan være plads til en lille smule generel sjov og spas på forum, også udenfor Sjov og Spas-kategorien. Ellers bliver her fandme kedeligt at være!
Jeg beklager, hvis dette indlæg får nogle af I andre op på bagbenene, men det er altså sådan jeg ser på det.
Og nej, måske beklager jeg det egentlig ikke. Det er min mening, og den har jeg lov at have.