Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: blabla efter September 22, 2006, 09:12:49 amDet tjekker jeg lige... men får ikke tid i dag, smider det jeg har på når jeg kan komme til det Jeg har af mini maskinen, Sofie og en der kom ind med hjelm på (husker ikke helt hvem det var ) Tror jeg var godt ristet på det tidspunkt Som vanligt! Mener i øvrigt, at manden med hjelmen kom på en gammel FZR 1000 EXUP, i standardfarver.
Det tjekker jeg lige... men får ikke tid i dag, smider det jeg har på når jeg kan komme til det Jeg har af mini maskinen, Sofie og en der kom ind med hjelm på (husker ikke helt hvem det var ) Tror jeg var godt ristet på det tidspunkt
Citat fra: Freddy efter September 22, 2006, 09:54:01 amCitat fra: blabla efter September 22, 2006, 09:12:49 amDet tjekker jeg lige... men får ikke tid i dag, smider det jeg har på når jeg kan komme til det Jeg har af mini maskinen, Sofie og en der kom ind med hjelm på (husker ikke helt hvem det var ) Tror jeg var godt ristet på det tidspunkt Som vanligt! Mener i øvrigt, at manden med hjelmen kom på en gammel FZR 1000 EXUP, i standardfarver.Manden med hjelmen, (kenneth) kører vidst kun på en FZR 600
Så tror jeg det lykkedes med de film.. I må lige bære over med mig hvis det er vist 2 gange... Kvinder og teknik... ik`Freddy??
Folk der laver brændere siger mig ikke en skid