Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ja.. og jeg svarer altid som Terkels far... NEJ !!!
Gør du virkelig Snuske Er det nu jeg skal komme frem med billeder fra før du blev Terkels far
Citat fra: SVea efter September 20, 2006, 11:09:10 amGør du virkelig Snuske Er det nu jeg skal komme frem med billeder fra før du blev Terkels far NEJ !
Bare tag det rolig lille JJ... Jeg er sikker på, at HM kan lide dig som du er, og ikke bliver lystig over at se billeder af en spændstig Luske in action
Citat fra: Luske efter September 20, 2006, 10:31:49 amJa.. og jeg svarer altid som Terkels far... NEJ !!!Gør du virkelig Snuske Er det nu jeg skal komme frem med billeder fra før du blev Terkels far
Er jeg også ret sikker på - men vi andre vil heller ikke se dem
Argh, men for F..... jeg kan stadig ikke se den ... er der andre der kan? Lyden er fin nok
Så smider jeg lige to mere på i morgen
Det tjekker jeg lige... men får ikke tid i dag, smider det jeg har på når jeg kan komme til det Jeg har af mini maskinen, Sofie og en der kom ind med hjelm på (husker ikke helt hvem det var ) Tror jeg var godt ristet på det tidspunkt