Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
jeg syntes det er nogle fantastiske billeder man får også et meget godt billede af div. folk, freddy/olfert/SÆL/Benjii/Sofie.
Citat fra: skyggen efter September 19, 2006, 09:16:07 pmjeg syntes det er nogle fantastiske billeder man får også et meget godt billede af div. folk, freddy/olfert/SÆL/Benjii/Sofie. Nu stopper I sq!
Citat fra: Freddy efter September 19, 2006, 10:32:00 pmCitat fra: skyggen efter September 19, 2006, 09:16:07 pmjeg syntes det er nogle fantastiske billeder man får også et meget godt billede af div. folk, freddy/olfert/SÆL/Benjii/Sofie. Nu stopper I sq! Hvorfor det ?Skyggen har jo ret ! Billederne illustrere jo fint jeres sande natur
Citat fra: B2 efter September 19, 2006, 10:41:12 pmCitat fra: Freddy efter September 19, 2006, 10:32:00 pmCitat fra: skyggen efter September 19, 2006, 09:16:07 pmjeg syntes det er nogle fantastiske billeder man får også et meget godt billede af div. folk, freddy/olfert/SÆL/Benjii/Sofie. Nu stopper I sq! Hvorfor det ?Skyggen har jo ret ! Billederne illustrere jo fint jeres sande natur Sande natur? Det er måske netop derfor, der slet ikke eksisterer billeder med dig på?
Når jeg laver gale streger er fotograferne ofte de første der flygter
Eller også er det bare fordi jeg er så fredelig at man ikke ligger mærke til mig
Citat fra: B2 efter September 19, 2006, 10:47:50 pmEller også er det bare fordi jeg er så fredelig at man ikke ligger mærke til mig YEAH RIGHT!!
Billederne illustrere jo fint jeres sande natur
Jeg lå sådan med fuldt overlæg.. jeg skulle sikre mig at svea ikke kunne misbruge mine arme i løbet af natten.. Man ved aldrig hvad hun kan finde på.
Citat fra: Luske efter September 20, 2006, 09:16:41 amJeg lå sådan med fuldt overlæg.. jeg skulle sikre mig at svea ikke kunne misbruge mine arme i løbet af natten.. Man ved aldrig hvad hun kan finde på.Det var nu også det jeg tænkte da jeg så billedet
Citat fra: Luske efter September 20, 2006, 09:16:41 amJeg lå sådan med fuldt overlæg.. jeg skulle sikre mig at svea ikke kunne misbruge mine arme i løbet af natten.. Man ved aldrig hvad hun kan finde på.Det er fordi jeg ikke må se dine patter er det
Citat fra: Luske efter September 20, 2006, 09:16:41 amJeg lå sådan med fuldt overlæg.. jeg skulle sikre mig at svea ikke kunne misbruge mine arme i løbet af natten.. Man ved aldrig hvad hun kan finde på.Det er fordi jeg ikke må se dine patter er det Jeg kunne aldrig finde på at misbruge dig lille Snuske. Jeg spørger jo altid om jeg må først
Citat fra: SVea efter September 20, 2006, 10:20:21 amCitat fra: Luske efter September 20, 2006, 09:16:41 amJeg lå sådan med fuldt overlæg.. jeg skulle sikre mig at svea ikke kunne misbruge mine arme i løbet af natten.. Man ved aldrig hvad hun kan finde på.Det er fordi jeg ikke må se dine patter er det Jeg kunne aldrig finde på at misbruge dig lille Snuske. Jeg spørger jo altid om jeg må først Ja.. og jeg svarer altid som Terkels far... NEJ !!!