Forfatter Emne: Melder mig ud  (Læst 3167 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Melder mig ud
« Dato: September 17, 2006, 10:36:08 am »
Men kun i de næste to uger :D :D :D :D da jeg skal på kursus i Tyskland. Selvom de sikkert har internet dernede når jeg nok ikke på det, da kursus ligger i München. Og der er Oktoberfesten jo startet igår. Men vi er jo dybt seriøse, så vi vil nok ikke drikke noget øl :innocent: :innocent: :innocent: (ikke i arbejdstiden) Men skal nok drikke et krus for hver mand/kvinde der er inde på dette dejlige forum
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

Kreipke

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 44
Re: Melder mig ud
« Svar #1 Dato: September 17, 2006, 11:38:39 am »
 Du er klar over at man kun kan få guldøl dernde ikke? Og de mindste krus er to liter. Du får nok problemer med leveren efter dne tur =P

Bageren

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 400
  • Gul SV650S 2002
Re: Melder mig ud
« Svar #2 Dato: September 17, 2006, 12:41:39 pm »
Der er pt. 585 medlemmer. God druktur!  :lol:
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul

helle merete

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 515
Re: Melder mig ud
« Svar #3 Dato: September 21, 2006, 11:16:06 am »
Uh jeg har været til oktoberfest to gange og lider stadig under svigtende lever  :mrgreen:
Endvidere må jeg adaver om at det altså er hårdt arbejde at rende rundt med de store 2-literes krus i flere dage!
KH Helle Merete
SV650SK3

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Melder mig ud
« Svar #4 Dato: September 21, 2006, 11:29:38 am »
Uh jeg har været til oktoberfest to gange og lider stadig under svigtende lever  :mrgreen:
Endvidere må jeg adaver om at det altså er hårdt arbejde at rende rundt med de store 2-literes krus i flere dage!
Er du da så svag til at drikke, at det tager dig flere dage at tømme et 2-literskrus? :twisted: :loser:

:wink:
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Larsen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 125
Re: Melder mig ud
« Svar #5 Dato: September 21, 2006, 05:07:52 pm »
Citér
Er du da så svag til at drikke, at det tager dig flere dage at tømme et 2-literskrus?

 :lmao: :lmao: :lmao:
Dialog er sidste udvej, når alle voldelige muligheder er udtømte, og det er de sjældent !!

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: Melder mig ud
« Svar #6 Dato: September 21, 2006, 06:32:40 pm »
Er du da så svag til at drikke, at det tager dig flere dage at tømme et 2-literskrus? :twisted: :loser:

Store ord fra en mand der aldrig er set med en øl i hånden ;)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Melder mig ud
« Svar #7 Dato: September 22, 2006, 09:23:46 am »
Er du da så svag til at drikke, at det tager dig flere dage at tømme et 2-literskrus? :twisted: :loser:

Store ord fra en mand der aldrig er set med en øl i hånden ;)
1-0 Til Smølfen  :lmao:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Melder mig ud
« Svar #8 Dato: September 22, 2006, 09:49:38 am »
Er du da så svag til at drikke, at det tager dig flere dage at tømme et 2-literskrus? :twisted: :loser:

Store ord fra en mand der aldrig er set med en øl i hånden ;)
Det skal så siges, at det rent faktisk er sket. Men jeg har sidenhen været nødsaget til at dræbe de få som så det. Så der er ingen vidner i live i dag. :twisted: :twisted:
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

helle merete

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 515
Re: Melder mig ud
« Svar #9 Dato: September 22, 2006, 02:07:05 pm »
Uh jeg har været til oktoberfest to gange og lider stadig under svigtende lever  :mrgreen:
Endvidere må jeg adaver om at det altså er hårdt arbejde at rende rundt med de store 2-literes krus i flere dage!
Er du da så svag til at drikke, at det tager dig flere dage at tømme et 2-literskrus? :twisted: :loser:

:wink:
Baaahhh -
pludselig får jeg sådan lyst til at slå dig i hovedet med sådan et 2-liters krus  :club:
KH Helle Merete
SV650SK3

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Melder mig ud
« Svar #10 Dato: September 22, 2006, 10:14:47 pm »
Kun én øl???

... Så er det jo altid noget hvis de andre indlæg passer med man kun kan få guldøl og i to liters krus... Bedre en at drikke en lille fadøl.  :innocent:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Re: Melder mig ud
« Svar #11 Dato: September 26, 2006, 08:27:55 pm »
Det her sgu røvhårdt. det værste er at man skal op klokken lort om morgenen for at arbejde. Udskækningen lukker kl 22, men der er man jo så klar til fest at man ikke vil hjem. Og når ca 200.000 bliver enige om de vil feste videre tjaaa så er er gang i den hele ugen. Dagligt er der 500.000 besøgende. Og ved ikke om det har været sådan de andre år, men øllen kommer kun en liter ad gangen. Men så drikker man jo bare dobbelt så mange....

Det er kanon, og som en gammel reklame sagde prøv det......

PS vil gerne være prospect i danmarks hyggeligste mc klub,  når jeg vender tilbage til Danmark fredag
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn