Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Så fik jeg også en profil! Og så uden en SV?! Jeg forsøger at være klar på Metax ved Fiskeren kl. 10, og så må vi se om jeg kan styre Sølvræven (FZS600) til Bikx... Hm, håber jeg kan lægge mig i Søren T's slipvind.
jamen det da bare i orden jopster, vi ses imorgen kl ti så!
Citat fra: søren t efter September 22, 2006, 08:26:32 pmjamen det da bare i orden jopster, vi ses imorgen kl ti så! Det lyder godt. Kig efter en sølvfarvet Fazer og et rødt låg. Regner med du kører en gul SV
Hvor i Næstved ligger Bikx ?... Der står murervænget 1 .. er det tæt ved det gamle SPH ?
Jeg er imod forventning kommet tidligt op Kommer til tanken ved fisketorvet kl 10 !
Nogen der har en forskærm til en PGO-scooter liggende? Jeg skal have lavet en lygtekåbe !!!!
Pyh, jeg skal love for min mødom blev taget..... Kan man mon tillade sig at være stolt over, at være kommet helskindet hjem? Det var en superfed tur, og jeg smiler stadig! Hans og jeg havde en fin tur over Ganløse (gys), den tur må jeg prøve igen!Tak for godt selskab, det var en stor oplevelse for en MC newbie!
heysan! fedt at møde nogen flere Svin!lækkert at komme ud kører, min tur endte bare lidt trist da min kværn begyndte at sige mærkelige lyde i roskilde, for så til sidst at stå helt af i Risby!! Så har været ude og hente den med varevognen, øv!!!!