Forfatter Emne: Arrr.. ka' det nu ås' pas'?  (Læst 2095 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVingman

• Plastikrocker
  • Knut hvem?
Arrr.. ka' det nu ås' pas'?
« Dato: September 16, 2006, 01:08:28 am »
Skal på en længere rundtur på Jyllø i morgen og render lige på Krak og checker at jeg ikke er helt tosset :hand: Blandt andet skal jeg fra Billund til Vojens og umiddelbart ser det også fornuftigt ud lige ind til jeg falder over en detalje i ruteplanen..

Uvending på en tilkørsel ved Kolding :huh: Checker lige kortet for at se hvad det går ud på.. den er god nok: U-vending på en kombineret til- og frakørselsbane.

Sjældent at falde over sådan én på Krak, og godt nok kører jeg SVin men jeg tror nu alligevel jeg vil afvige lidt fra ruten ved Kolding :lmao:
SV1000SK7 · 2008 · Blå · MIVV Titanium · Underkåbe · Original alarm · Hugger · Gear indikator · Rizoma røv · Powercommander III · Mr. Dynos touch

T. Brun

• Roadracer
Re: Arrr.. ka' det nu ås' pas'?
« Svar #1 Dato: September 17, 2006, 11:43:40 am »
Gad vide hvad  :police: siger når man hiver kørselsvejledningen frem
T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #2 Dato: September 17, 2006, 01:17:58 pm »
Gad vide hvad  :police: siger når man hiver kørselsvejledningen frem

At man ikke skal tro på alt der står på Internettet ;)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #3 Dato: September 18, 2006, 09:20:39 am »
Jeg har været i Jylland hele weekenden, så jeg er ret sikker på at det godt kan passe - de er sku lidt alternative derovre :D - hehe
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

steen

• Roadracer
    • http://www.mctorsdagsklubben.dk
« Svar #4 Dato: September 18, 2006, 11:01:47 am »
Skal på en længere rundtur på Jyllø i morgen og render lige på Krak og checker at jeg ikke er helt tosset :hand: Blandt andet skal jeg fra Billund til Vojens og umiddelbart ser det også fornuftigt ud lige ind til jeg falder over en detalje i ruteplanen..

Det kan godt være jeg spørger dumt men hvad vil du på motorvejen...? Billund-Bække-Vejen-Jels-Vojens er vist den normale vej derned  :wink:
tidligere SV1000 men nu Triumph street triple

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12359

SVingman

• Plastikrocker
  • Knut hvem?
« Svar #5 Dato: September 18, 2006, 05:34:08 pm »
Det kan godt være jeg spørger dumt men hvad vil du på motorvejen...? Billund-Bække-Vejen-Jels-Vojens er vist den normale vej derned  :wink:

Og jeg som ikke troede der var noget som helst normalt på Jyllø :rolleyes:

Overvejede det nu bare fordi det var hurtigere og jeg skulle køre temmelig meget i lørdags - med lovlig hastighed er det iflg. Krak 6 min. at køre hurtigere at køre over Kolding. Og med en kalkuleret %-vis overskridelse, fx. klippegrænsen, bliver forskellen større endnu :innocent:

Men i øvrigt endte jeg med at køre "Bække-vejs" (eller hvad de kaldte det) fordi jeg fik følge :mrgreen:
SV1000SK7 · 2008 · Blå · MIVV Titanium · Underkåbe · Original alarm · Hugger · Gear indikator · Rizoma røv · Powercommander III · Mr. Dynos touch