Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=stats
Han til hende rate: 10.9:1
Jeg gætter på at Freddys, SVeas og B2's "ur" har haft fødselsdag mindst én gang Hvad med dig??
Hmmm4 dg 19 tim!Sku måske ta mig lidt sammen!
Tror ikke at min kan klokken - min laptop står tændt med svrider.dk hver dag fra 9-16, men alligevel har jeg kun været online i 4 dage og 22 timer..?
Citat fra: Jesper Jensen efter September 19, 2006, 12:07:35 pmTror ikke at min kan klokken - min laptop står tændt med svrider.dk hver dag fra 9-16, men alligevel har jeg kun været online i 4 dage og 22 timer..?Forum tæller kun din aktivitets-tid... Når du har været idle i et tidsrum, ser forum dig som inaktiv/away.
Citat fra: Freddy efter September 19, 2006, 12:09:01 pmCitat fra: Jesper Jensen efter September 19, 2006, 12:07:35 pmTror ikke at min kan klokken - min laptop står tændt med svrider.dk hver dag fra 9-16, men alligevel har jeg kun været online i 4 dage og 22 timer..?Forum tæller kun din aktivitets-tid... Når du har været idle i et tidsrum, ser forum dig som inaktiv/away.Ej, det er da snyd... Man skal altså lave noget herinde, for at få sparet noget tid op???