Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hmm! USA på Kawa, eller Norge på SV Der vinder Norge en sikker 2-0 sejer Både natur og biker ser bedre ud
GTI, det ser fandme godt ud Ligger det langt nordpå?
Citat fra: Paw efter September 15, 2006, 10:01:58 amGTI, det ser fandme godt ud Ligger det langt nordpå?Nei, et par timers kjøring nord for Bergen.. Jeg viser gjerne vei...
Citat fra: B2 efter September 15, 2006, 10:03:48 amHmm! USA på Kawa, eller Norge på SV Der vinder Norge en sikker 2-0 sejer Både natur og biker ser bedre ud Klap kaje spasser
Citat fra: GTI efter September 15, 2006, 10:27:10 amCitat fra: Paw efter September 15, 2006, 10:01:58 amGTI, det ser fandme godt ud Ligger det langt nordpå?Nei, et par timers kjøring nord for Bergen.. Jeg viser gjerne vei...Bergen ligger da også ret nordpå. Jeg var faktisk i Bergen sidste år. Fløj fra københavn og landede kl. 12, og tog flyveren tilbage igen kl. 15. Ikke meget af Bergen man ser på 3 timer. :]
Citat fra: B2 efter September 15, 2006, 10:03:48 amHmm! USA på Kawa, eller Norge på SV Der vinder Norge en sikker 2-0 sejer Både natur og biker ser bedre ud Kan vi nå en tur til Norge inden det bliver vinter deroppe ?