Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg har godt nok en Str. 52, men den ligger altså her i Odense
Str.53......... det er godtnok småt Kan en str.55 (S) ikk gøre det, så har jeg nemmerlig Heidi og terrorteamet's hjelm med tilhørende hansker i str.barn/tøs Du ved hvor jeg bor
Hey folkens,Det sidste fjols er ikke født endnu, på forunderlig vis er det lykkedes for Smølfen at skaffe sig en date... I den anledning ville jeg være evigt taknemmelig, hvis en fra forum på Sjælland kunne forbarme sig og låne mig et hjelm, str.53/XS på lørdag Den bliver selvfølgelig hentet og bragt tilbage, og erstattet hvis den skulle blive beskadiget
Citat fra: Smølfen efter September 07, 2006, 05:52:46 pmHey folkens,Det sidste fjols er ikke født endnu, på forunderlig vis er det lykkedes for Smølfen at skaffe sig en date... I den anledning ville jeg være evigt taknemmelig, hvis en fra forum på Sjælland kunne forbarme sig og låne mig et hjelm, str.53/XS på lørdag Den bliver selvfølgelig hentet og bragt tilbage, og erstattet hvis den skulle blive beskadiget Deja Vu! http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=944.0