Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
HejOvervejer at putte ny baglygte på min sv i røgfarvet glas, men mit spørgsmål er om de blink er tydelige nok i dagslys, eller kan man ikke se det, så man bliver pløjet ned bagfra.MvhTorben
Citat fra: Torben Christoffersen efter September 06, 2006, 11:29:47 amHejOvervejer at putte ny baglygte på min sv i røgfarvet glas, men mit spørgsmål er om de blink er tydelige nok i dagslys, eller kan man ikke se det, så man bliver pløjet ned bagfra.MvhTorbenHar jeg forstået det ret hvis du vil have de baglygter med indbygget blinklys ???? I såfald kan de godt ses, men de er ikke lovlige da jeg mener det er 14 cm der skal være imellem blinklysene.. Men de kan ses både i dagslys og mørke...
Freddy....kan du ikke dumpe linket til dertailforeskrifter for motorcykler????Så gør det jo livet nemmere når man skal til at lave lidt på sin maskine, så kan man selv slå op og tage beslutningen om man vil sætte stumnpen på eller hive noget af
Citat fra: LSJ efter September 06, 2006, 08:07:21 pmFreddy....kan du ikke dumpe linket til dertailforeskrifter for motorcykler????Så gør det jo livet nemmere når man skal til at lave lidt på sin maskine, så kan man selv slå op og tage beslutningen om man vil sætte stumnpen på eller hive noget af Det ville være en rigtig god ide.Det er altid den man leder efter inden man skal til syn.Med den i hånden kan man overveje om man vil skifte delen eller køre cyklen igennem på "chancen"