Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvor meget skal man egentlig gøre ud af det, hvis den kommer ind og stå i en 21 - 22 grader celcius?? Er det nok så bare at pille batteriet af, eller skal den os fedtes ind, eller er det bare at stille den ind og så starte igen til foråret?? Jeg er i den heldige situation at den kan stå lige ud for mit kontor i vores udstilling, så der er noget pænt at kigge på for kunderne.
Citat fra: Martin H efter September 06, 2006, 02:37:45 pmHvor meget skal man egentlig gøre ud af det, hvis den kommer ind og stå i en 21 - 22 grader celcius?? Er det nok så bare at pille batteriet af, eller skal den os fedtes ind, eller er det bare at stille den ind og så starte igen til foråret?? Jeg er i den heldige situation at den kan stå lige ud for mit kontor i vores udstilling, så der er noget pænt at kigge på for kunderne. det eneste du skal gøre er at lave plads til min ved siden af så udstillingen bliver endnu pænere og så måske starte den en gang imellem for at skræmme et par kunder
Citat fra: Moolex efter September 06, 2006, 06:45:45 pmCitat fra: Martin H efter September 06, 2006, 02:37:45 pmHvor meget skal man egentlig gøre ud af det, hvis den kommer ind og stå i en 21 - 22 grader celcius?? Er det nok så bare at pille batteriet af, eller skal den os fedtes ind, eller er det bare at stille den ind og så starte igen til foråret?? Jeg er i den heldige situation at den kan stå lige ud for mit kontor i vores udstilling, så der er noget pænt at kigge på for kunderne. det eneste du skal gøre er at lave plads til min ved siden af så udstillingen bliver endnu pænere og så måske starte den en gang imellem for at skræmme et par kunder Jeg tvivler på mester syntes det er en god ide. Men det er selvfølgelig ikke så langt hjemme fra dig. JEg skal forlægge ham det når jeg kommer tilbage fra ferie.
Og så lagde vi et lagen over mc'erne, mest for at beskytte dem mod støv.
Jeg stiller den ind i garagen - hvor den i øvrigt står hele året.... Efter grundig vask og lidt "jeg-har-det-bedre-med-mig-selv-efter-at-have-gjort-det" WD40 pjask (som jeg ikke tror gør nogen forskel) bliver tanken fyldt op, og det er det. Hvis jeg har god tid bliver kæden renset og lidt luft taget af dækkene, der til gengæld bliver løftet op fra jorden på bukke i begge ender.Citat fra: runes-mc.dk efter September 06, 2006, 08:11:20 amOg så lagde vi et lagen over mc'erne, mest for at beskytte dem mod støv. og holde på fugten/ samle fugten i rummet rundt om din MC!!!(lagen=stof=bomuld!!!)
Hvaa... Er det ikke noget med at rigtige motorcykellister vinteropbevare sin kværn, på et dertil indrettet stykke gulvtæppe (ekstra blødt), i stuen på fjernsynets sædvanlige plads...? Eller tager jeg helt fejl?