Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hov hov!!!Det ser meget fedt ud... Jeg synes dog det kunne se fedt ud med en lygte fra en Hayabusa (LC-Racing har et par stykker liggende ).Forresten kan enhver da se at det er kåben fra en Z1000 og ikke en Z750
Citat fra: Paw efter September 04, 2006, 07:58:58 pmHov hov!!!Det ser meget fedt ud... Jeg synes dog det kunne se fedt ud med en lygte fra en Hayabusa (LC-Racing har et par stykker liggende ).Forresten kan enhver da se at det er kåben fra en Z1000 og ikke en Z750 Hva Paw hvor effektiv er lygte kåben på din Z750????
Jeg syntes faktisk den er fed, dog syntes jeg ikke at spejlene passer til...
Citat fra: skyggen efter September 05, 2006, 07:22:11 amCitat fra: Paw efter September 04, 2006, 07:58:58 pmHov hov!!!Det ser meget fedt ud... Jeg synes dog det kunne se fedt ud med en lygte fra en Hayabusa (LC-Racing har et par stykker liggende ).Forresten kan enhver da se at det er kåben fra en Z1000 og ikke en Z750 Hva Paw hvor effektiv er lygte kåben på din Z750????Den er sgu meget effektiv. Man kan sagtens cruise med 140+