Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
IXIL Black XTREM (fås både i standardlængde og en SHORT-udførelse)Fås til alle udgaver af SV650S/NStandardlængden fås desuden også som underseat til SV650S/N K4/K5 og SV1000S K3
Ja, den er da lige sagen, men kan ikke finde den til min K1.
Citat fra: capstardk efter September 03, 2006, 10:10:03 amJa, den er da lige sagen, men kan ikke finde den til min K1. Gå ind på deres hjemmeside I menuen foroven, vælg "Catalog". Gå derefter ned til "Suzuki", og vælg "SV 650 /S '99-'02 (Type AV)" i drop-down listen, og tryk på "Search". Og vupti, der har du hele programmet til din ged. Black XTREM er nederst på siden.Eller, hvis du vil have den dovne udgave, så er her et direkte link.
Citat fra: Freddy efter September 03, 2006, 01:52:02 pmCitat fra: capstardk efter September 03, 2006, 10:10:03 amJa, den er da lige sagen, men kan ikke finde den til min K1. Gå ind på deres hjemmeside I menuen foroven, vælg "Catalog". Gå derefter ned til "Suzuki", og vælg "SV 650 /S '99-'02 (Type AV)" i drop-down listen, og tryk på "Search". Og vupti, der har du hele programmet til din ged. Black XTREM er nederst på siden.Eller, hvis du vil have den dovne udgave, så er her et direkte link. Ren SVRider.dk service ...
Det kan virkelig ikke være specielt svært. Et perforeret inderrør i rustfast, to endekapsler evt. i alu hvis man kan få det forarbejdet, og et yderrør i valgfrit materiale (titanium, carbon, rustfast stål).Jeg skal da gerne gøre et håbløst forsøg på at "designe" en potte.
Citat fra: Freddy efter September 03, 2006, 07:10:10 pmDet kan virkelig ikke være specielt svært. Et perforeret inderrør i rustfast, to endekapsler evt. i alu hvis man kan få det forarbejdet, og et yderrør i valgfrit materiale (titanium, carbon, rustfast stål).Jeg skal da gerne gøre et håbløst forsøg på at "designe" en potte. Tænker mere på diameter m.m når potten ikke skal være længere end 320 mm.