Jah, den er da rimeligt pæn. Men SÅ pæn er den nu heller ikke! Se lige røven på den. For sørensen da, dén har de ikke været heldige med! Det ser nærmest ud, som om designeren er nået dertil, og så har gjort op med sig selv, at han egentlig meget hellere ville hjem til konen, og så bare har skyndt sig at blive færdig.
Den er også alt for dyr i mine øjne. Hvis man lægger "affjedrings-/bremsepakken" oveni, er man oppe på 13.000 USD. Til sammenligning koster en ZX-10R 11.199 USD, og en GSX-R1000 10.999 USD. Godt nok får man måske ikke lige en fuldblods Öhlins gaffel, men derudover er komponenterne på de to maskiner i hvert fald af en ret høj standard, og tilligemed er det "ægte" japanske 1000-kubikkere, og ikke en eller anden obskur koreansk spin-off på ikke engang 2/3 liter.
Så jeg er ikke synderligt imponeret. Den trykladede version kunne måske være interessant, men hvis den kommer, bliver det sandsynligvis til en ganske betragtelig merpris. Så nej tak. Så længe jeg ikke har mulighed for at kaste en kvart mill efter én af mine drømmemaskiner, nøjes jeg med mit lille SVin.