Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Personligt ville jeg klart vælge den med fuldkåbe. Men det er jo en helt personlig holdning.
Køb den nøgne og brug de sparede penge (du sparer også på forsikringen) på uoriginal fuldkåbe og/eller komplet Öhlins affjedring for og bag
Hmmm jeg kan ikke lige forstå hvorfor forsikringen skulle blive dyre med fuldkåbe.Jeg betaler ikke mere i forsikring. "Tryg"Jeg syntes at SV'er skal udstyres med fuldkåbe.... Hilsen Claus
Det er muligvis forskelligt afhængig af selskab, men nogle kategoriserer S'eren som en sports-mc med dertilhørende større præmie, hvor N'eren kategoriseres som en touring-mc.Hvilke selskaber der gør det ved jeg dog ikke, har bare hørt andre nævne det.
Citat fra: runes-mc.dk efter August 27, 2006, 06:58:32 pmDet er muligvis forskelligt afhængig af selskab, men nogle kategoriserer S'eren som en sports-mc med dertilhørende større præmie, hvor N'eren kategoriseres som en touring-mc.Hvilke selskaber der gør det ved jeg dog ikke, har bare hørt andre nævne det.Mener kun at der er 200kr's forskel på HM og min forsikring (hendes er en N fra 99, min er en S fra 2003 - alder har måske også noget at sige..)
En "nøgen" 1000er kunne også være fed - i sort og med lidt streetfighter-look; sorte Ixil potter, hugger, plov, fræk nr. plade holder, LED-mini-blink og en dobbelt forlygte med xenon... Kab du se det for dig??Det var mit bud på en fed SV 1000 N...