Sikke en dag, aften & nat rødder ! Det var en fornøjelse fra start til slut !!!!
Alt i alt blev det til godt et døgn hos Morgenhår(d), og på intet tidspunkt var det kedeligt !
Jeg er vildt imponeret over jeres måde at fyre en fest af på
En KÆMPE tak til Morgenhår(d) for lån af lokaler, deres suveræne service og hyggelige samvær
Til GrillBill & kokkeholdet, kan jeg kun sige : Tak for guddommelig mad, i er styrer for vildt (indsæt tilbedende Gif) !
Uha uha sikke mange sjove historier hvad siger du B2... hvor skal man mon starte og hvor skal man slutte ??
Tjaa
Som du selv skriver er der et væld af gode/muntre historier at vælge imellem
Men:
Først tror jeg det er på sin plads at ønske Thorsen tillykke med hans første brændere
Den første trak han i et regnvådt lyskryds på fællesturen....... Lige op i hoved på Skyggen, der holdt bag ham
Men jeg er også sikker på at Hønses "dans" med hegnet, og senere eventyr i sovesalen, nok skal blive genstand for lidt munter skriven (sov du godt Nyg ?
)
Luske og Luske's busk, skal nok også komme med
Så er der den lille side historie til Freddy's indendørs brændere, hvor han, det godt varme SVin og jeg sad fast i elevatoren på vej op fra kælderen.
Da der endelig lkom gang i den igen, sendte den os op på første sal
Og vi debaterede slet ikke muligheden for at trille den ind i sovesalen og lave lidt røg der
Mon ikke der også kommer lidt om Olferts snude, og Dunk's "træthed" ?
Og meget meget andet muntert !
Men mere om det i løbet af næste uge