hmmm var der fuldt booket i blå klasse ? de to du overhaler, burde da vidst ikke have kørt i RØD eller er det bare mig ? (hvis de hører til der, gider jeg da heller ikke blå klasse mere)
Fede videoer ellers thumbs up !
Jeg startede i blå, men det regnede hele tiden, og da regn ikke generer mig voldsomt på racerbanen gik det temmelig godt derudaf. Passet var bare een lang overhaling (nåede at gi en 998'er 2 omgange i nakken på passet
)
Det skal måske lige tilføjes at det var ved at gå helt galt, da jeg lagde gas på after langsiden: en gevaldig highsider der, hvis jeg ikke havde holdt godt fast i styret, nok havde smidt mig over hegnet
jeg havnede oppe på tanken med lidt ondt i bollerne. Det har sikkert set morsomt ud
Nå, jeg fandt da ud af hvor meget gas den ikke kan tåle med nedlægning i regnvejr
Nå men efter passet gik jeg op til Rikke og Klaus og spurgte om jeg ikke kunne skifte, no problemo, Klaus havde lagt mærke til den blå SV'er
Så jeg kunne bare rykke op (med formaninger om at jeg ikke skulle falde på røven, gu ved om han havde set mit lille cirkusnummer
)
Nå men jeg rykkede op i den røde......... og det var det helt rigtige
Nogle kører lidt hurtigere, nogle kører lidt langsommere, men der er ikke den helt store forskel som i blå.
Og da solen begyndte at skinne på de sidste 3 pas, fik jeg afprøvet mine nye læderhørmere med tilhørende kneepads, for fedt
Ganske som jeg regnede med, med læder og knæslidere bed jeg lige 3 sek. af omgangstiden fra sidste gang
(set udfra videoen +/-
)
Jeg tror vist også du kan køre den røde nu, du har da efterhånden været på Knutstorp nogle gange ikk'
Jeg vil ihvertfald hellere være een af de langsomme i rød (og lære noget) fremfor at være een af de hurtige i blå (og ikke lære noget) Men hvis jeg skal bedømme selv, tror jeg at jeg ligger midt i den røde