Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Så har jeg noget at arbejde med når jeg har drukket badminton i aften
Citat fra: Olfert efter August 21, 2006, 11:08:45 amSå har jeg noget at arbejde med når jeg har drukket badminton i aften Sig til hvis I mangler en makker - Jeg er altid frisk på noget fjerbold!
Citat fra: Jesper Jensen efter August 21, 2006, 11:14:08 amCitat fra: Olfert efter August 21, 2006, 11:08:45 amSå har jeg noget at arbejde med når jeg har drukket badminton i aften Sig til hvis I mangler en makker - Jeg er altid frisk på noget fjerbold!Ja måske vi skulle starte noget op igen Jesper???
USB 2 er på papiret ligeså hurtig som Firewire..Men mit Sony cam kører også Firewire.. så hvis du har firewire i cam'et så prøv den istedet for din usb
(indskydelse..) Tab af frames kan ligeså godt skyldes manglende computerkraft... Når man laver Capture/overførsel af sit bånd, så skal man helst ikke rode med andre programmer.
Citat fra: Luske efter August 21, 2006, 01:22:31 pm(indskydelse..) Tab af frames kan ligeså godt skyldes manglende computerkraft... Når man laver Capture/overførsel af sit bånd, så skal man helst ikke rode med andre programmer.Men det virker hvergang med Movie maker, men taber hver gang med Pinnacle Studio...
Nej, men jeg blir stiv senere
USB 2 er på papiret ligeså hurtig som Firewire..