Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Freddy efter August 18, 2006, 01:03:29 pmDet har jeg heller aldrig været nødt til at betale. Heller ikke jeg - dejligt at have kontakter rundt omkring
Det har jeg heller aldrig været nødt til at betale.
Citat fra: Paw efter August 17, 2006, 02:55:32 pmDet tror jeg ikke, det ser ikke specielt MC agtigt ud (Det er stadig et mc-forum, ik?)Beklager, men jeg bruger hele mit netværk hvis jeg kan. Vi kan jo lige så godt hjælpe hinanden når mulighederne er der!Og jo B2 og Freddy det er 3D programmet.Vi overvejer at gå en version op, men gør det ikke uden at ha' feedback fra nogen som har prøvet.SolidW er et fedt program, det er sgu lige at gå til, og kan det meste.
Det tror jeg ikke, det ser ikke specielt MC agtigt ud (Det er stadig et mc-forum, ik?)
Citat fra: Jesper Jensen efter August 18, 2006, 01:11:06 pmCitat fra: Freddy efter August 18, 2006, 01:03:29 pmDet har jeg heller aldrig været nødt til at betale. Heller ikke jeg - dejligt at have kontakter rundt omkring ...suk ja det må være rart...
Hmmm... Det ligner noget jeg har stået i værkstedet og tegnet med sprittusch, skåret med kaninpikken, boret huller i med accu-maskinen og bukket med hænderne: Sku da tæt på at være lige så pænt som "laserskåret"
Jeg bukker mig i støvet. Det ser faktisk ret pænt ud.Men hvis nu man har adgang til at få ting og sager lavet på en industri-laserskærer, ser jeg da ingen grund til ikke at benytte sig af muligheden. Det er trods alt en hel del lettere.