Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Du har vist ikke set Majse for nylig ...
Er der nogen der har lidt for meget fritid???
Citat fra: Banditten efter August 17, 2006, 09:16:25 amDu har vist ikke set Majse for nylig ... Christian, prøv lige at se i persongalleriet, du må skuda gi mig ret i at der er en vis lighed
Citat fra: Olfert efter August 17, 2006, 09:29:07 amCitat fra: Banditten efter August 17, 2006, 09:16:25 amDu har vist ikke set Majse for nylig ... Christian, prøv lige at se i persongalleriet, du må skuda gi mig ret i at der er en vis lighed Syntes altså at Majse er lidt kønnere ...
Du har da ikke fortalt at du var med på det tyske SV-træf, og med nyt forum-navn: Topper Harley
Citat fra: Olfert efter August 17, 2006, 08:50:40 amDu har da ikke fortalt at du var med på det tyske SV-træf, og med nyt forum-navn: Topper Harley Hva skal jeg sige.... Du kan vente dig... Jeg ligner da ikke hende ...
Citat fra: Majse efter August 17, 2006, 07:15:33 pmCitat fra: Olfert efter August 17, 2006, 08:50:40 amDu har da ikke fortalt at du var med på det tyske SV-træf, og med nyt forum-navn: Topper Harley Hva skal jeg sige.... Du kan vente dig... Jeg ligner da ikke hende ... Man må ikke slå på køkkenpersonalet
Citat fra: Olfert efter August 18, 2006, 11:36:25 amCitat fra: Majse efter August 17, 2006, 07:15:33 pmCitat fra: Olfert efter August 17, 2006, 08:50:40 amDu har da ikke fortalt at du var med på det tyske SV-træf, og med nyt forum-navn: Topper Harley Hva skal jeg sige.... Du kan vente dig... Jeg ligner da ikke hende ... Man må ikke slå på køkkenpersonalet Bare rolig lille Olfert !Vi andre kokke skal nok passe godt på dig
Lad være med at slås!!! Lav en rask lille afstemning om den yndige unge dame ligner Majse (hvilket SVea må give Olfert ret i at hun gør).... Taberen skal så bunde 6 øl på tid til sommerfesten