Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: B2 efter August 15, 2006, 04:09:07 pmI er sgu gode Havearbejde for HM er : At male små blomster på en sagesløs væg.Havearbejde for JJ er : At guffe chips og bælle bajere med naboen.Sig lige til næste gang i skal "i haven" så tror jeg vi kikker et par SVRiders forbi, og hjælper til Vil du også male blomster på væggene???
I er sgu gode Havearbejde for HM er : At male små blomster på en sagesløs væg.Havearbejde for JJ er : At guffe chips og bælle bajere med naboen.Sig lige til næste gang i skal "i haven" så tror jeg vi kikker et par SVRiders forbi, og hjælper til
Nej da Tøserne kan male, og servere, så drikker vi andre
Han er som altid hurtig den kære JJ.
Citat fra: Rasmus efter August 15, 2006, 04:14:15 pmCitat fra: B2 efter August 15, 2006, 04:09:07 pmI er sgu gode Havearbejde for HM er : At male små blomster på en sagesløs væg.Havearbejde for JJ er : At guffe chips og bælle bajere med naboen.Sig lige til næste gang i skal "i haven" så tror jeg vi kikker et par SVRiders forbi, og hjælper til Vil du også male blomster på væggene??? Nej da Tøserne kan male, og servere, så drikker vi andre
Citat fra: helle merete efter August 15, 2006, 03:52:46 pmHan er som altid hurtig den kære JJ. Det var så en info, jeg ikke havde behøvet at få at vide Der findes lægemidler mod den slags
Hep,SV1000S K3 på Esrumvej i Helsingør?