Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
jeg gik og lavede havearbejde ..
jeg gik og lavede havearbejde mens de susede frem og tilbage..
Dog har HM haft sin debut med at hive ukrudt op
Klap I i to bønder - at lave ny parkeringsplads er ikke kvindearbejde
Citat fra: Jesper Jensen efter August 15, 2006, 01:28:27 pmKlap I i to bønder - at lave ny parkeringsplads er ikke kvindearbejde Hvorfor dog ikke ?De har da både stemmeret, og må køre MC
Citat fra: B2 efter August 15, 2006, 02:01:09 pmCitat fra: Jesper Jensen efter August 15, 2006, 01:28:27 pmKlap I i to bønder - at lave ny parkeringsplads er ikke kvindearbejde Hvorfor dog ikke ?De har da både stemmeret, og må køre MC Ja, men kan de lave en P-plads lige, så cyklen ikke vælter
Citat fra: Olfert efter August 15, 2006, 02:13:03 pmCitat fra: B2 efter August 15, 2006, 02:01:09 pmCitat fra: Jesper Jensen efter August 15, 2006, 01:28:27 pmKlap I i to bønder - at lave ny parkeringsplads er ikke kvindearbejde Hvorfor dog ikke ?De har da både stemmeret, og må køre MC Ja, men kan de lave en P-plads lige, så cyklen ikke vælter Hun tester den naturligvis med hans cykel først
Jeg gik selv og knoklede omme bagved i modsætning til JJ, der åbentbart kiggede på MC'er
Citat fra: helle merete efter August 15, 2006, 03:18:08 pmJeg gik selv og knoklede omme bagved i modsætning til JJ, der åbentbart kiggede på MC'erEhm kære ven - var du ikke indenfor og lave kunst????
Citat fra: Jesper Jensen efter August 15, 2006, 03:43:50 pmCitat fra: helle merete efter August 15, 2006, 03:18:08 pmJeg gik selv og knoklede omme bagved i modsætning til JJ, der åbentbart kiggede på MC'erEhm kære ven - var du ikke indenfor og lave kunst???? Det lød sgu ellers godt HM
I er sgu gode Havearbejde for HM er : At male små blomster på en sagesløs væg.Havearbejde for JJ er : At guffe chips og bælle bajere med naboen.Sig lige til næste gang i skal "i haven" så tror jeg vi kikker et par SVRiders forbi, og hjælper til