Forfatter Emne: Kedelig historie...  (Læst 3268 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Kedelig historie...
« Dato: August 14, 2006, 12:48:03 pm »
Som nogle få af jer ved, så havde jeg købt en forgaffel på ebay. Den var fra en Z1000 og rigtig fed.
Desværre får jeg ca. to dage efter jeg har vundet auktionen en mail fra sælger hvor han siger at han har et bedre bud fra en bekendt og at han vil sælge gaflen til denne. Medmindre jeg ønsker at komme med et nyt bud...

Det ønsker jeg naturligvis ikke :evil:

Er der nogen af jer andre der har været ude for noget lignende???

Set i bagklogskabens uendeligt klare lys tror jeg det er ok at jeg ikke købte den. Det ville have været svinedyrt at færdiggøre projektet.

Jeg har nu fat i en zx6r komplet forende, som jeg forhåbentlig sikrer mig i eftermiddag :)

Den passer lige på... (håber jeg :))

Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Olfert

• Sandt SVin
Sv: Kedelig historie...
« Svar #1 Dato: August 14, 2006, 01:03:54 pm »
Nu har jeg kun handlet et par gange på ebay, og der har sælger været reelle hele vejen igennem :D :D
Jeg ved ikke hvordan man gør som sælger, men han burde have sat en minimumspris på :?

Hva med vægten med hensyn til ZX6R gaflen  :?: Jeg mener at ha hørt Jannik brokke sig lidt over at hans gaffel er for blød (GSXR600) Da 600 Giixeren er lettere end hans SVin.
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Paw

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: August 14, 2006, 01:21:32 pm »
Jeg har heller ikke selv været ude for noget lignende... Jeg har klaget til ebay, nu må vi se...

Jeg tror ikke vægten bliver et problem da der kun er ca. 12kg forskel på cyklerne. Jeg har (hvis jeg køber den) alligevel tænkt mig at fylde den med Hyperpro :)
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #3 Dato: August 14, 2006, 01:42:52 pm »
12 kg er sku heller ikke noget, bare se på forskellen mellem eks. nyg og mig, jeg tror nyg vejede det samme som mig da han var konfirmand :shock: :lol: :lol: du ka ta det nyg  :wink: (håber jeg  :innocent:)

Jeg er forøvrigt glad for vi ikke byttede kørertøjer i Lørdags, det pissede ned hele vejen til Brøndby :P
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
« Svar #4 Dato: August 14, 2006, 01:56:52 pm »
12 kg er sku heller ikke noget, bare se på forskellen mellem eks. nyg og mig, jeg tror nyg vejede det samme som mig da han var konfirmand :shock: :lol: :lol: du ka ta det nyg  :wink: (håber jeg  :innocent:)
Så stor bliver du sgu aldrig, snothas.... :P
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: August 14, 2006, 01:59:41 pm »
Så stor bliver du sgu aldrig, snothas.... :P
:lol: :lol: :lol: :lol:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

lorenzo

• Søndagskører
  • **
Re: Kedelig historie...
« Svar #6 Dato: August 14, 2006, 02:34:18 pm »
Der er kun een ting at gøre: rapportere idioten til ebay og give ham en RØV-dårlig karaktér så andre kan se hvad for noget knald han har lavet. Sådan!
Tony // KiloFazer med SV-venner

runes-mc.dk

• Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
« Svar #7 Dato: August 14, 2006, 02:36:22 pm »

Nej  :|
Irriterende, men hvad fanden skal man gøre  :huh:

Spændende projekt ellers.  8)

Har du husket at checke "hjul kompabilitet" :?:
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Paw

• Sandt SVin
« Svar #8 Dato: August 14, 2006, 02:44:39 pm »

Nej  :|
Irriterende, men hvad fanden skal man gøre  :huh:

Spændende projekt ellers.  8)

Har du husket at checke "hjul kompabilitet" :?:

Jeg er 98% sikker på at mit hjul passer på. Ellers må jeg vel ud og finde et andet...

runes-mc.dk

• Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
« Svar #9 Dato: August 14, 2006, 02:50:17 pm »
Du skriver inde på motorcykelgalleri.dk at det er en 95-97 zx6r forgaffel.

Er den ikke lidt gammel  :huh:
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Paw

• Sandt SVin
« Svar #10 Dato: August 14, 2006, 04:15:23 pm »
Nej det er den ikke, den er perfekt :wink:

Det er ikke bling jeg er ude efter, men noget der virker til en ok pris. Den her er en cartridge gaffel med 4 stemplede kalibre.

Den passer i mine triples, og skulle være simpel nok at renovere.

Jeg ved godt at man kan smide en gixxer/636/busa-gaffel på, men den slags penge vil jeg ikke ofre på så billig en cykel. Jeg får dem jo aldrig igen :|

Hvis penge ikke havde noget at sige...    Duc 999R :P

ole s

• Roadracer
« Svar #11 Dato: August 14, 2006, 06:19:15 pm »
paw du kan købe min forgaffel  :lol:

Ole S.
SV650 blå, zx6rr forgaffel,hugger, Hyperpro bagdæmper,og noget mere jeg ikke kan huske.

Paw

• Sandt SVin
« Svar #12 Dato: August 14, 2006, 06:59:07 pm »
Så skal du bare køre på baghjul hele tiden, eller hvad??? :lol:

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Kedelig historie...
« Svar #13 Dato: August 14, 2006, 07:09:20 pm »
Som nogle få af jer ved, så havde jeg købt en forgaffel på ebay. Den var fra en Z1000 og rigtig fed.
Desværre får jeg ca. to dage efter jeg har vundet auktionen en mail fra sælger hvor han siger at han har et bedre bud fra en bekendt og at han vil sælge gaflen til denne. Medmindre jeg ønsker at komme med et nyt bud...

Det ønsker jeg naturligvis ikke :evil:

Set i bagklogskabens uendeligt klare lys tror jeg det er ok at jeg ikke købte den. Det ville have været svinedyrt at færdiggøre projektet.

Jeg har nu fat i en zx6r komplet forende, som jeg forhåbentlig sikrer mig i eftermiddag :)

Den passer lige på... (håber jeg :))

Husk at give ham dårlig feedback, og skriv i din feedback at han solgte til anden side, pga et højere bud.. folk skal vide at han er useriøs !

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Sv: Kedelig historie...
« Svar #14 Dato: August 14, 2006, 07:12:53 pm »
Jeg har heller ikke selv været ude for noget lignende... Jeg har klaget til ebay, nu må vi se...

Jeg tror ikke vægten bliver et problem da der kun er ca. 12kg forskel på cyklerne. Jeg har (hvis jeg køber den) alligevel tænkt mig at fylde den med Hyperpro :)

hvis den er af ældre dato men en cartridge gaffel som du siger, så fyld den hellere med noget "white power" eller "öhlins" lineære fjedre  -  så lad være med at fylde progressive fjedre i ! for cartridge gafler har alle de justeringsmuligheder der gør at du slet ikke bør overveje progressive fjedre !..)
« Senest Redigeret: August 14, 2006, 07:14:53 pm af Luske »