Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hep,Skrev for 1 time siden en jobansøgning og ca 25 min. senere var der bid - Jeg skal til samtale imorgen kl. 14:00Kryds fingre og sår'n for mig imorgen
Meget arbejde er helt klart voldsomt overvurderet
Har du hørt om du fik det ???
Citat fra: Majse efter August 16, 2006, 02:06:04 pmHar du hørt om du fik det ???Nej, men jeg er heller ikke sikker på at det er et job for mig (jobtypen)Men har andre steder på beding - det bliver ikke så svært at finde et nyt job..Hvad med dig??
Citat fra: Jesper Jensen efter August 16, 2006, 02:23:27 pmCitat fra: Majse efter August 16, 2006, 02:06:04 pmHar du hørt om du fik det ???Nej, men jeg er heller ikke sikker på at det er et job for mig (jobtypen)Men har andre steder på beding - det bliver ikke så svært at finde et nyt job..Hvad med dig??Jeg venter på svar.... Dyb frustration da jeg vildt gerne vil have det... Det er i forsvaret...
Citat fra: Majse efter August 16, 2006, 02:40:52 pmCitat fra: Jesper Jensen efter August 16, 2006, 02:23:27 pmCitat fra: Majse efter August 16, 2006, 02:06:04 pmHar du hørt om du fik det ???Nej, men jeg er heller ikke sikker på at det er et job for mig (jobtypen)Men har andre steder på beding - det bliver ikke så svært at finde et nyt job..Hvad med dig??Jeg venter på svar.... Dyb frustration da jeg vildt gerne vil have det... Det er i forsvaret...RESPEKT!!! Det bliver du glad for (selvom lønnen stinker ).Jeg krydser alt hvad jeg har for, at du får det
Arbejde = Tid til at kunne spamme forum