Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Er det nødvendigt??? Det skal du sku nok få raget til dig det job.
Får vi så rabat på Mc'Donalds i buddinge ??
Heheh, Det tror jeg ikke Luske, uden at svine nogle til, så er MC'Donalds det sidste sted jeg kommer til at arbejde
Er det nødvendigt??? Det skal du sku nok få raget til dig det job. Ellers må du true dem med at forummet kommer til at spamme deres mailsystem. (Ja eller bare SVea & Banditten...)Så siger de ok med det samme...
En særdeles farlig coctail ... SVea & Banditten !
Citat fra: Banditten efter August 10, 2006, 05:03:20 pmEn særdeles farlig coctail ... SVea & Banditten ! Jeg synes nu vi er et dejligt team... Med min højde kan jeg tage Cristian op og sidde på mine skuldre, og så kan han sidde der og komme med trusler og anden spam i menneskehøjde...
Citat fra: SVea efter August 10, 2006, 05:10:18 pm Med min højde kan jeg tage Cristian op og sidde på mine skuldre, og så kan han sidde der og komme med trusler og anden spam Vi kan komme med "intellektuel" SPAMM !!! ....
Med min højde kan jeg tage Cristian op og sidde på mine skuldre, og så kan han sidde der og komme med trusler og anden spam
Citat fra: Banditten efter August 10, 2006, 06:03:40 pmCitat fra: SVea efter August 10, 2006, 05:10:18 pm Med min højde kan jeg tage Cristian op og sidde på mine skuldre, og så kan han sidde der og komme med trusler og anden spam Vi kan komme med "intellektuel" SPAMM !!! .... Det foregår vidst så kun fra 1.80 og op efter i det tilfælde...
mente fra SVea's skalp og op efter.. faktisk en kompliment i din retning