Jamen jeg er da glad for at jeg ikke er den eneste senil-demente forum-bruger! Og det med den sammenspiste gruppe kan jeg som ny træf-gænger/bruger godt bekræfte. Hvis ikke jeg havde kendt SVea på forhånd så havde der nok skulle en del mere til at lokke navnene ud af dem jeg har hilst på. For ikke at sige at jeg i de flestes tilfælde ikke ville vide hvem der var forum-brugere når jeg troppede op ude ved Buddinge eller på Linien - hvor der kommer temmeligt mange flere end blot os her fra SVrider
Så her skal lige falde et lille skulderklap til SVea... TAK for introduktionen! Og så også tak til dem jeg har hilst på for at tage godt imod en n00b
/Jakob
Jeg syntes det er forrygende at der er kommet et album til "head-shots", men jeg syntes ikke at det har været et problem med at blive genkendt / komme i snak med folk. Der er ikke nogle der har slæbt mig herind eller præsenteret mig for folk på forummet. Første gang jeg var til MC tirsdag fulgtes jeg vist nok med Paw, som jeg har snakket med her igennem. Ellers har jeg sgu ikke kendt nogle, men folk kom alligevel hen og sagde det er sgu da Bill, nok fordi jeg har så velligende et billede i min avatar eller noget og efterhånden har jeg da lært folk bedre at kende, men jo der er da stadig nogle hvor jeg ikke er helt sikre på deres rigtige navn, men sådan er det...
Jeg tror det er lige så meget hvor udadvendt folk er og hvor aktiv man er herinde, om man bliver genkendt eller ej. Det kan jo tælles på én hånd hvor mange der har billede af dem selv på deres avatar.
Det er ikke ment som et surt opstød eller noget. Jeg syntes bare det er forkert at sige at der er lukkede klikker herinde, der er jo altid nogle der snakker mere sammen end andre, men det er jo lige så meget afstanden mellem os der gør det... Syntes i hvert fald folk har taget i mod mig med åbne
ARME. (arme for fanden -Moolex)