Ideen er jo fin nok. Jeg vil dog foreslå følgende istedet for at lave et decideret album.
1) Ole fixer forummet, så vi kan uploade avatarer som er op til 120 x 120 pixel
2) Dem som har lyst til at blive genkendt, indsætter en avatar med et fint foto, og skriver sit navn i feltet personal text.
jeg har her benyttet banditten som eksempel - på hvordan det kunne se ud:
NICE WORK!!! Ha ha ha ha ha
Dog dækker løsningen ikke helt mit behov... Selvom den er en udemærket og kærkommen udvidelse til min oprindelige forespørgsel!
De pinlige situationer opstår i den virkelige verden når vi ses på Linien eller i Buddinge etc. På nettet er jeg da ligeglad om folk gerne vil kaldes Batman eller Sarah Young.
Om end mener jeg at det er et udtryk for respekt at man kan kalde folk deres rigtige navn når man taler til dem eller møder dem på Linien.
Derfor ville jeg også opdele galleriet i om man overhovedet møder op til træf og i så fald hvor. Personligt begrænser mit behov sig jo til at lære navnene på de mennesker som jeg kunne rende ind i her i København - eftersom jeg kun sjældent er i jylland (og i så fald sidder i en bil).
.... og hvorfor så ikke bare bruge et galleri som vi allerede har i stedet for at lave noget nyt og upraktisk?
Jeg gider ikke at sidde og trawle alle trådene igennem for at kortlægge brugere og navne - det er jo næsten meningsløst ift. pointen med et galleri.
... og hvor blev brugervenligheden overfor nye medlemmer af?
... og hvorfor er der nogen som ikke tør/vil putte deres billede i et bruger-galleri?
Jeg prøver bare at holde fokus på emnet - er ikke bitter
/Jakob