Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Bill efter August 10, 2006, 02:03:29 pmCitat fra: SVea efter August 10, 2006, 01:44:15 pmCitat fra: skurkenfradallas efter August 10, 2006, 01:36:49 pmAnyway - din beretning er jo snarere en erkendelse af at DU har gjort det bedre end så mange andre (vellignende billede som avatar + rigtige navn). Men det er jo snarere undtagelsen end reglen (mig selv inklusive)...Lad mig lige spolere det hele lidt og røbe, at Bill da rent faktisk hedder Kenneth Men det er da et dejligt billede af ham selv han har på, den ros skal han have Så skal jeg da ha mistet et navn i et sving et eller andet sted, for mindes da at der på mit sygesikring om ikke andet står Bill Du skal ikke være ked af det, bare du er glad, for det er vigtigt at være glad
Citat fra: SVea efter August 10, 2006, 01:44:15 pmCitat fra: skurkenfradallas efter August 10, 2006, 01:36:49 pmAnyway - din beretning er jo snarere en erkendelse af at DU har gjort det bedre end så mange andre (vellignende billede som avatar + rigtige navn). Men det er jo snarere undtagelsen end reglen (mig selv inklusive)...Lad mig lige spolere det hele lidt og røbe, at Bill da rent faktisk hedder Kenneth Men det er da et dejligt billede af ham selv han har på, den ros skal han have Så skal jeg da ha mistet et navn i et sving et eller andet sted, for mindes da at der på mit sygesikring om ikke andet står Bill
Citat fra: skurkenfradallas efter August 10, 2006, 01:36:49 pmAnyway - din beretning er jo snarere en erkendelse af at DU har gjort det bedre end så mange andre (vellignende billede som avatar + rigtige navn). Men det er jo snarere undtagelsen end reglen (mig selv inklusive)...Lad mig lige spolere det hele lidt og røbe, at Bill da rent faktisk hedder Kenneth Men det er da et dejligt billede af ham selv han har på, den ros skal han have
Anyway - din beretning er jo snarere en erkendelse af at DU har gjort det bedre end så mange andre (vellignende billede som avatar + rigtige navn). Men det er jo snarere undtagelsen end reglen (mig selv inklusive)...
Citat fra: Bill efter August 10, 2006, 11:51:57 amSyntes i hvert fald folk har taget imod mig med åbne øjne.mine er dog knebet en del sammen, da jeg ellers ikke kan få øje på dig "bette Bill"
Syntes i hvert fald folk har taget imod mig med åbne øjne.
Nåe ok de seriøse kalder SVea for Charlotte...
Citat fra: Jannik efter August 10, 2006, 02:00:21 pmNåe ok de seriøse kalder SVea for Charlotte... Eller dem der er uvidende om, at jeg kun "lystrer" ved SVea tiltalen...Hvorfor er det egentlig kun Rasmus, der er sprød nok til at oploade billede fra Vest-holdet... ?? Kan røbe overfor jyderne, at det IKKE stjæler sjælen, at få taget billeder, det er bare en gammel skrøne.. Kom nu igang
Kan da kun sige i lige måde Jacob, mon ikke det sker på en tirsdag...
Citat fra: Bill efter August 10, 2006, 02:06:32 pmKan da kun sige i lige måde Jacob, mon ikke det sker på en tirsdag...He he he... Det gør det garanteret Nu er det vist også blevet tid til morgenmad og spam.../J
Citat fra: SVea efter August 10, 2006, 02:15:48 pmCitat fra: Jannik efter August 10, 2006, 02:00:21 pmNåe ok de seriøse kalder SVea for Charlotte... Eller dem der er uvidende om, at jeg kun "lystrer" ved SVea tiltalen...Hvorfor er det egentlig kun Rasmus, der er sprød nok til at oploade billede fra Vest-holdet... ?? Kan røbe overfor jyderne, at det IKKE stjæler sjælen, at få taget billeder, det er bare en gammel skrøne.. Kom nu igang Og I behøver ikke vente på at det bliver tordenvejr
Morgenmad??? Det er sgu rimelig sen morgenmad
Citat fra: Bill efter August 10, 2006, 02:25:59 pmMorgenmad??? Det er sgu rimelig sen morgenmad Ja, jeg faldt over en morsom film igår "Natinal Lampoon's - Adam & Eve"... Man bliver sjovt nok træt af at gå i gang med at se 2 timers film når klokken allerede ER 3 om natten Så jeg er lige stået op...
Citat fra: skurkenfradallas efter August 10, 2006, 02:19:46 pmCitat fra: Bill efter August 10, 2006, 02:06:32 pmKan da kun sige i lige måde Jacob, mon ikke det sker på en tirsdag...He he he... Det gør det garanteret Nu er det vist også blevet tid til morgenmad og spam.../JKærlighed mellem mænd er nu så smuk - hihi
Kærlighed mellem mænd er nu så smuk - hihi
Citat fra: skurkenfradallas efter August 10, 2006, 02:28:31 pmCitat fra: Bill efter August 10, 2006, 02:25:59 pmMorgenmad??? Det er sgu rimelig sen morgenmad Ja, jeg faldt over en morsom film igår "Natinal Lampoon's - Adam & Eve"... Man bliver sjovt nok træt af at gå i gang med at se 2 timers film når klokken allerede ER 3 om natten Så jeg er lige stået op...Ja det kan jeg godt se. Det er sgu hårdt.
HAHAHAAH.... Ja, meget morgenhårdt