Hej Admins og forum brugere,Jeg er en idiot til at huske folks rigtige navne. Det er pisse irriterende og pinligt når andre er begyndt at kunne huske mit.Jeg talte derfor med folk som var ude på Linien igår om hvordan det kunne være at der ikke var et galleri med billeder af brugerne + deres net-navn og rigtige navn så man kan sidde hjemme eller i arbejdstiden (den skal jo bruges fornuftigt) og øve sig.
Jeg hørte flere forklaringer/dårlige udskyldninger så som "det er ikke et dating sted", "det er useriøst", "så må folk bare tage sig sammen" og lignende.
De forum-brugere jeg talte med var dog alle venligt stemte overfor ideen - en "face-book"!Jeg føler netop at jeg ER til dating fest når de navne som først popper op inde i mit hovede er folks net-navne. Det er desuden også lidt upersonligt (efter min mening). Alternativt burde folk jo være tvunger til at bruge deres rigtige navne og portrætter hvis man skulle af-dating-ficere forummet og gøre det "seriøst". Jeg går ud fra at alle herinde kan stå ved deres navn og ansigt?!
Jeg ville derfor foreslå at der blev lavet nogle kategorier i galleriet som kunne inddele brugernes ansigter i "kun forum-bruger", "træfgænger - sjælland" og "træfgænger - jylland" (jeg erindrer ikke at have set træf på fyn?!). I kan selv innovere navnene - jeg fandt blot disse mest beskrivende. Inddelingen mellem sjælland og jylland er kun foreslået med henblik på at skabe overblik.Nye som gamle brugere burde endeligt også opfordres til at bruge dette.
Apropos "useriøst" og "at tage sig sammen" så håber jeg da at dette indlæg vil blive betragtet som seriøst og at jeg da gør hvad jeg kan for at tage mig sammen omkring mit lille problem - som jeg sikkert ikke er ene om.
... det ville desuden også være en god service overfor nye medlemmer Tak for igår!
Mvh. Jakob