Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hva´ Lars skal du så ikke med ud på de små snoede nu da du skal over til de lange lige veje i Jylland???
Citat fra: Jannik efter August 08, 2006, 12:45:29 amHva´ Lars skal du så ikke med ud på de små snoede nu da du skal over til de lange lige veje i Jylland??? Mærk dig mine ord, min ven... der er masser af de små krøllede ovre i Jydelandet! Kommer vi derover på et tidspunkt, skal jeg gerne tage dig med ud på nogle af dem.
Citat fra: Freddy efter August 08, 2006, 01:27:23 amCitat fra: Jannik efter August 08, 2006, 12:45:29 amHva´ Lars skal du så ikke med ud på de små snoede nu da du skal over til de lange lige veje i Jylland??? Mærk dig mine ord, min ven... der er masser af de små krøllede ovre i Jydelandet! Kommer vi derover på et tidspunkt, skal jeg gerne tage dig med ud på nogle af dem. Vi glæder os til at se jer herovre En kæmpe fællestur i det jyske ville være kanon!
Jeg er klar fra bondegården kl. 18.30 så alle er velkomne til at mødes med Rubin og jeg der. Skriv en PM hvis du mangler adressen.Hva´ Lars skal du så ikke med ud på de små snoede nu da du skal over til de lange lige veje i Jylland???
Jeg er hos bonden 18.30.Vi kører til Buddinge og samler op
Kører i til Buddinge og samler op, eller kører i direkte?
Jeg er på hos Bonden kl 18.30 Skal vi en tur til Roskilde bagefter ?
Skal vi ikke se om vi ikke kan finde en ny destination frem for altid det samme? Forslag???