Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Efter 20.000 km synes jeg det lugter af at et nyt kædekit er tiltrængt, da jeg nu ofte skal stramme kæden.Jeg ville i den forbindelse gerne have et N-kit på for bedre optræk, men hvordan er det nu ... kan jeg bare tage et N-kit til K3+ 650'ere og så passer det på min K4 650S i kædelængde og det hele? Jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde et entydigt svar i de gamle tråde om emnet. Hvad har andre gjort?
øhhh N-kit for bedre optræk..... er det ikke samme gearing - men forskellig kædelængde...?Sådan er det i hvertfald på kilo-svinene.....
Citat fra: Grand Danois efter August 05, 2006, 08:16:22 pmøhhh N-kit for bedre optræk..... er det ikke samme gearing - men forskellig kædelængde...?Sådan er det i hvertfald på kilo-svinene.....Nej, ikke på 650'erne
Der er helt klart noget optræk at hent på en 650'er har en kammy der lige har skiftet til et N kit
nok til bedre optræk men ikke så meget lavere at den ikke stadig kan hænge på kilo SVin op til 200
Er der nogen der ved hvor man kan få fat i et for-tandhjul som har 1 tand mindre til en SV1000s???Ville gerne prøve at geare den 1 tand ned foran. (Svarer til ca 3 tænder bagpå)