Forfatter Emne: Vedr. larm fra motorcykler  (Læst 4957 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
Re: Vedr. larm fra motorcykler
« Svar #15 Dato: August 06, 2006, 09:04:25 pm »
Om argumenterne er salige eller ej er selvfølgelig et spørgsmål men under ALLE omstændigheder (ikke bør men) SKAL straffen stå mål med forbrydelsen og det er ikke tilfældet i dette forslag fra pågældende konservative politiker.

Klart.. Han er da en tumpe, der ikke har andet at bruge sin sommerferie på.. Men vil man tages alvorligt, så hjæper det ikke forfærdeligt meget, at stå der med tudefjæs og sige "Jamen de andre larmer også" (piv piv, vræl vræl)...

Jeg har sådan lidt et ambivalent forhold til det.. På den ene side, synes jeg det er sjovt nok med lidt lyd, på den anden side, så synes jeg at "hul hele vejen igennem"-udstødningerne er rædselsfulde og enormt genrende...
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #16 Dato: August 07, 2006, 06:54:24 am »
Jeg har sådan lidt et ambivalent forhold til det.. På den ene side, synes jeg det er sjovt nok med lidt lyd, på den anden side, så synes jeg at "hul hele vejen igennem"-udstødningerne er rædselsfulde og enormt genrende...
Det er fordi du er jyde og for nærig til selv at købe en... :oops: :lmao: :lmao: :lmao:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #17 Dato: August 07, 2006, 09:08:35 am »
Det er fordi du er jyde og for nærig til selv at købe en... :oops: :lmao: :lmao: :lmao:

Njøhh både og... Skulle jeg have en anden udstødning, skulle den være street-legal.. Jeg kører alligevel med ørepropper, og jeg har intet behov, for at skulle have boostet min mandom, ved at larme vildt og uhæmmet..
« Senest Redigeret: August 07, 2006, 09:10:57 am af Ole »
Ole

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Re: Vedr. larm fra motorcykler
« Svar #18 Dato: August 07, 2006, 05:43:55 pm »

Njøhh både og... Skulle jeg have en anden udstødning, skulle den være street-legal.. Jeg kører alligevel med ørepropper, og jeg har intet behov, for at skulle have boostet min mandom, ved at larme vildt og uhæmmet..

Ole nu holder du sku op ...  :puke: ... ;-)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #19 Dato: August 07, 2006, 08:13:48 pm »

Ole nu holder du sku op ...  :puke: ... ;-)

Tjah.. Jeg er selv ved at brække mig over den mængde tudefjæs, der der bliver vist herinde.. :) Der skal da ikke være et sekunds tvivl om, jeg synes ham politikeren er en tåbe og hans forslag er fuldstændig ude af proportioner..
« Senest Redigeret: August 07, 2006, 08:17:26 pm af Ole »
Ole

scar

• Sandt SVin
« Svar #20 Dato: August 07, 2006, 10:35:09 pm »
Og dennes påstand om støjsvag asfalt kender vi på sjælland da heller ikke noget til, her pålægger man den nok så berygtede stenbelægning

jo der gør!!  prøv at køre en tur på køgebugtmotorvejen, der ligger støjsvag asfalt på en strækning omkring Greve, så hut jeg hvisker yderst behageligt forresten
du må godt nok ha en yderst stille og intet sigende SV når du ligefrem kan høre om det er støjsvag asfalt eller ej :lmao: :lmao:
nu med gixxer 1000k8:o)

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: Vedr. larm fra motorcykler
« Svar #21 Dato: August 07, 2006, 11:48:45 pm »
Og dennes påstand om støjsvag asfalt kender vi på sjælland da heller ikke noget til, her pålægger man den nok så berygtede stenbelægning

jo der gør!!  prøv at køre en tur på køgebugtmotorvejen, der ligger støjsvag asfalt på en strækning omkring Greve, så hut jeg hvisker yderst behageligt forresten
du må godt nok ha en yderst stille og intet sigende SV når du ligefrem kan høre om det er støjsvag asfalt eller ej :lmao: :lmao:

Det er i bilen jeg kan høre forskellen paphoved  :club: :club:
på cyklen kan jeg sgu ikke øre andet end fuglene, den sagte brise de smyger sig om min hjelm og så bulderet fra Dale Walkers kreationer :twisted: :twisted: :twisted:

scar

• Sandt SVin
« Svar #22 Dato: August 09, 2006, 04:24:15 pm »
nå ja man ved jo aldrig med de V2 :lmao: :lmao:
nu med gixxer 1000k8:o)