Hmm - Synes kun at det skal være for folk der er aktive herinde..
Hvornår er man så aktiv nok??
frynser, wannabeSVRiders og kedelige årgangs '50 tattooo jacks, med rygmærker må vente til SVriders er blevet proppede og mætte
Jeg er 100% wannabe må man vel sige, og min kæreste er vel i en kategori helt for sig selv
Jeg havde aldrig troet, at det skulle være så svært for os, at holde en fest. Det eneste jeg har lyst til, er at drikke en masse pils, høre røverhistorier og danse med Formanden på bordene
Som Freddy så genialt siger, så kan vi jo bare få venner og bekendte, naboen og den lokale landsbytosse til at oprette sig som medlemmer, hvis de gerne vil med. Og for min skyld ingen alarm, men jeg er også så glad for både træf og diverse fester.
Generelt tror jeg sgu ikke rigtig jeg har en mening om det her. Den må i selv slås med. Jeg ser mig ikke som et bedre menneske, bare fordi jeg kører et bestemt mærke, og kan snildt være i rum med folk der kører andre typer MC. Og deres påklædning styrer de sgu også selv. Om de har rygmærker eller går med kilt, det skal jeg ikke blande mig i. Der er heller ingen der skal komme og fortælle mig, om jeg må dukke op med røven bar eller ej
I må finde ud af hvem der må spise og feste med... SVea vil gerne spise med de uindbudte på MacD eller hjemme på mit græs med en engangsgrill. Skal nok påklæde Den Brede under spisningen...
Er ked af at der skal være så meget oprør over at planlægge sådan en fest som sommerfesten... Jeg havde sgu mindre problemer, da jeg skulle holde Davids børnefødselsdag for 30 børn