Jeg kan godt se hvad I mener....
Det jeg prøver og fortælle ( er en nød til at komme frem med min mening så man forstår det - så undskyld hvis jeg skærer det ud i pap ) er at jeg troede det skulle være en SV-FORUM fest ( lukket )... og fordi jeg HELE tiden har troet det skulle være det, er jeg nok blevet en anelse skuffet... ( Det var det der var lagt op til fra starten )
Om jeg kender alle i forrummet...? Nej, men jeg ved hvem alle er på nær 1 af de tilmeldte, og jeg kender 3/4 af de tilmeldte + partner... og derfor synes jeg det ville være fedt at feste sammen forummæssigt og ikke sammen med nogle som er venner til en SV forum mand/kvinde ( de kan komme senere )
Ej, jeg kan ikke forklare hvad jeg mener så I forstår det.. Jeg har så mange ord i mit hovede, men vil heller ikke bare skrive så det måske misforståes... og I blive
på mig....
Jeg er ok med at der er andre der dukker op senere, også om det så kun er en flok tøser.... DE SKAL BARE HAVE MC INTERESSE og se tæske godt ud...
...
- Men jeg synes tilgengæld først at det kun skal være spisning for SV forum folk... Så kan venner og veninder dukke op efter 22-23 tiden.....
Nå, må hellere rydde lidt op.... Er jeg helt ude i skoven - forstår I mig eller ????