Jeg synes også det skal være en SV fest - kun for forum folk... og husværter... men ikke fra andre mcklubber..... Min mening!!!!
Hvad mener du med "andre MC-klubber"? Halvdelen af forum er jo medlemmer i "rigtige" MC-klubber. Luske og Jimmy er Falkne, B2, Chris og Mie er med i Runnin'Free, Benjii og Bak er med i Morgenhår(d), og jeg selv samt Kring (som ikke er særlig aktiv herinde), er medlemmer af MC VolleKanne.
Jeg er helt bestemt tilhænger af, at SVinetræffet ikke skal være et "åbent træf" med adgang for alle og enhver, men hovedsageligt for medlemmerne af dette forum! Når jeg skriver "hovedsageligt" i stedet for "kun", er det fordi jeg, som skrevet længere oppe, ikke kan se noget forkert i, at der dukker enkelte venner op, som ikke er medlemmer her på forum. Det kunne være mennesker, som nogle af os kender fra MC-livet udenfor forum; mennesker som en del af os kender i forvejen, og som blot gerne vil være med til at holde en god fest. Og som vist nok SVea har været inde på i én af de andre tråde om SVinetræffet, så er disse "udenforstående" jo folk, som man kan stå inde for.
Jeg er af den mening, at SVinetræffet er et lukket arrangement. Men at der ikke er noget galt i at invitere nogle få udefra også, såfremt de har relationer til os her på forummet. Det er vel i princippet
næsten det samme som at nogle af os medbringer ægtefæller/kærester/partnere. Og det har vi da ikke været imod, så vidt jeg ved.