Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvad gør folk der bruger briller egentlig med hensyn til hjelm? Jeg er i den situation at jeg ikke rigtig kan bruge kontaktlinser, så var interesseret i at høre om briller giver nogle problemermed hensyn til dug osv.? Og hvad man eventuelt kan gøre for at afhjælpe dem?
Har altid briller på da jeg er nærsynet.Det kan give lidt dug problemer hvis det er koldt, da ens udåndingsluft går lige op på brillerne.Hvis det er meget koldt eller fugtigt plejer jeg at åbne visiret på klem en gang i mellem mens jeg kører.
Citat fra: runes-mc.dk efter August 03, 2006, 10:25:08 pmHar altid briller på da jeg er nærsynet.Det kan give lidt dug problemer hvis det er koldt, da ens udåndingsluft går lige op på brillerne.Hvis det er meget koldt eller fugtigt plejer jeg at åbne visiret på klem en gang i mellem mens jeg kører.Rune du kan købe en breathguard til din amerikanske XR-1000 (kunne ikke lige huske hvad den hed).Koster ca. 100 kr. og tager det meste udåndingsluft og leder det nedad.