Forfatter Emne: Set 5 SV'ere her til morgen ....  (Læst 4415 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Set 5 SV'ere her til morgen ....
« Dato: August 02, 2006, 09:52:02 am »
En på ... fra Kongevejen ad Lyngbyvej mod København ... Rød SV1000N .. Sort tøj og hjelm.

En hos Rambøll ... SV650.. Han fik jeg fat i ... Ikke SVRider endnu ;-)

2 stk. SV1000 i københan. Sorte ...

1. SV1000S Grå ... ham fik jeg fat i ... heller ikke SVRider ... endnu ... brokede sig over at han ikke kunne få den på baghjul .... øhhh ok .. nu skal du høre... hehe

 :afro:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Re: Set 5 SV'ere her til morgen ....
« Svar #1 Dato: August 02, 2006, 10:01:22 am »
1. SV1000S Grå ... ham fik jeg fat i ... heller ikke SVRider ... endnu ... brokede sig over at han ikke kunne få den på baghjul .... øhhh ok .. nu skal du høre... hehe

Der er da sådan en baghjulsrulle ude på højre side af cyklen.. Min 650'er løfter fronten let, hvis den får kniven så hvis han ikke kan få en 1000'er op så giver han for lidt gas :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Re: Set 5 SV'ere her til morgen ....
« Svar #2 Dato: August 02, 2006, 10:02:57 am »
1. SV1000S Grå ... ham fik jeg fat i ... heller ikke SVRider ... endnu ... brokede sig over at han ikke kunne få den på baghjul .... øhhh ok .. nu skal du høre... hehe

Der er da sådan en baghjulsrulle ude på højre side af cyklen.. Min 650'er løfter fronten let, hvis den får kniven så hvis han ikke kan få en 1000'er op så giver han for lidt gas :)

Nu var han ikke særlig gammel ... Piv ung ... kan en SV1000'er være neddroslet ? .. ??
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Caspar

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 44
Re: Set 5 SV'ere her til morgen ....
« Svar #3 Dato: August 02, 2006, 12:41:56 pm »
Næsten alle kan drosles  :dead:

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: Re: Set 5 SV'ere her til morgen ....
« Svar #4 Dato: August 06, 2006, 09:16:40 pm »
1. SV1000S Grå ... ham fik jeg fat i ... heller ikke SVRider ... endnu ... brokede sig over at han ikke kunne få den på baghjul .... øhhh ok .. nu skal du høre... hehe

Der er da sådan en baghjulsrulle ude på højre side af cyklen.. Min 650'er løfter fronten let, hvis den får kniven så hvis han ikke kan få en 1000'er op så giver han for lidt gas :)

Nu var han ikke særlig gammel ... Piv ung ... kan en SV1000'er være neddroslet ? .. ??

Kunne være en voksen teenager.... Lidt ligesom banditten og jeg selv.........  :P :P  ( altså at man er ældre end man ser ud til at være.... )

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Set 5 SV'ere her til morgen ....
« Svar #5 Dato: August 07, 2006, 08:18:54 pm »
Sniger mig lige til en lytter...
Kommer lige fra en Bandit S 600 og har ikke nået at prøve en SV 1000 S endnu som holder og venter på jeg kommer hjem fra Irak...
Banditten kunne ikke tvinges på hjullet, lige meget hvor hårdt jeg prøvede (sikkert nogle der kan), hvordan gøres det lettest, "sikrest" og bedst på SVinet?
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Set 5 SV'ere her til morgen ....
« Svar #6 Dato: August 07, 2006, 11:33:28 pm »
en puch maxi kan køre på baghjul ! ,, det er et spørgsmål om teknik