Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
1. SV1000S Grå ... ham fik jeg fat i ... heller ikke SVRider ... endnu ... brokede sig over at han ikke kunne få den på baghjul .... øhhh ok .. nu skal du høre... hehe
Citat fra: Banditten efter August 02, 2006, 09:52:02 am1. SV1000S Grå ... ham fik jeg fat i ... heller ikke SVRider ... endnu ... brokede sig over at han ikke kunne få den på baghjul .... øhhh ok .. nu skal du høre... heheDer er da sådan en baghjulsrulle ude på højre side af cyklen.. Min 650'er løfter fronten let, hvis den får kniven så hvis han ikke kan få en 1000'er op så giver han for lidt gas
Citat fra: Ole efter August 02, 2006, 10:01:22 amCitat fra: Banditten efter August 02, 2006, 09:52:02 am1. SV1000S Grå ... ham fik jeg fat i ... heller ikke SVRider ... endnu ... brokede sig over at han ikke kunne få den på baghjul .... øhhh ok .. nu skal du høre... heheDer er da sådan en baghjulsrulle ude på højre side af cyklen.. Min 650'er løfter fronten let, hvis den får kniven så hvis han ikke kan få en 1000'er op så giver han for lidt gas Nu var han ikke særlig gammel ... Piv ung ... kan en SV1000'er være neddroslet ? .. ??