Forfatter Emne: Sindsyge K*lling!  (Læst 8644 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Copy_Cat

• Fotopedel
  • Sandt SVin
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
Sindsyge K*lling!
« Dato: August 01, 2006, 10:07:41 pm »
For en halv time siden var min kæreste og jeg lige ved at blive kørt ned af en dame der kom kørende i den forkerte side af vejen (illustreret på kortet).
Hun er den røde streg og vi er den blå (det røde kryds er der hun bor).
Vi kommer altså kørende stille og roligt hen af vejen og skal til at dreje. Halvejs inde i svinget når jeg at lave en katastrofeopbremsning idet jeg kan se der kommer en bil kørende i vores vejbane med relativ høj fart. Min kæreste som sidder bagpå bliver rykket ind i mig pga den hårde opbremsning (vi slår hjelmene sammen - man kan faktisk se på kærestens hjelm hvor hun ramte min). Der skete heldigvis ikke noget alvorligt..

Jeg stiger af og konfronterer hende med den måde hun kørte på (læs: IDIOT, KAN DU IKKE FINDE UD AF AT KØRE BIL?! ER DU FULD?? .......).

For helvede jeg havde bare lyst til at gi hende en ordenlig en på hovedet, men jeg ved at vold løser ingenting.

Jeg har dog stadig lyst til at skræmme hende på en eller anden måde, så hun kan blive lidt forskrækket....

Theis

Ex. SV650S ejer.

Bageren

• Roadracer
  • Gul SV650S 2002
Re: Sindsyge K*lling!
« Svar #1 Dato: August 01, 2006, 10:11:42 pm »
Hvad havde hun at sige til sit forsvar?

Jeg oplevede på vejen hjem fra linien, at den forankørende lige smed en tændt cigaret ud af vinduet og forbi mig. Jeg var lige ved at køre op og give skideballe, men han viste sig at være en pænt stor neger. :]
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul

Copy_Cat

• Fotopedel
  • Sandt SVin
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
Sv: Sindsyge K*lling!
« Svar #2 Dato: August 01, 2006, 10:13:04 pm »
Ikke en skid!
Hun nåede knap nok at sige undskyld inden hun skyndte sig indenfor.
Theis

Ex. SV650S ejer.

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #3 Dato: August 01, 2006, 10:13:49 pm »

Jeg har dog stadig lyst til at skræmme hende på en eller anden måde, så hun kan blive lidt forskrækket....

JAAAAAAAH!!! Kan være hun aldrig gør det igen, hvis vi tropper op på hendes bopæl hele striben og ser onde ud  :club: :club:

Godt der ikke skete dig eller kæresten noget. Prøvede engang noget lignende bag på Fætter K, da der var en bil der ville overhale en traktor i det mørke Jylland. Nåede at tænke en hel masse ubehageligt, men det gik jo godt trods alt...
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #4 Dato: August 02, 2006, 01:30:42 am »
Link

jeg er overbevist om at hun er fuldt ud klar over sin bommert, vi laver alle brølere i trafikken(de fleste uden at blive straffet på den ene eller den anden måde) og bør vise overskud til at kunne tilgive.............................................................

aaarh pis jeg var sgu osse blevet tosset, hun har forhåbentlig lært lektien og er blevet klogere

Codriver

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #5 Dato: August 02, 2006, 08:49:25 am »
Det beviser jo blot endnu engang at kvinder ikke bør begive sig ud i trafikken på egen hånd!
 :lol: :lol:
SV 650S K2
Bundkåbe og egosæde, ellers standard.
Endnu...

Snigerdyret

• Søndagskører
  • **
Re: Sindsyge K*lling!
« Svar #6 Dato: August 02, 2006, 09:25:40 am »

jeg er overbevist om at hun er fuldt ud klar over sin bommert, vi laver alle brølere i trafikken(de fleste uden at blive straffet på den ene eller den anden måde) og bør vise overskud til at kunne tilgive.............................................................

aaarh pis jeg var sgu osse blevet tosset, hun har forhåbentlig lært lektien og er blevet klogere

X2

Godt du ikke langede hende et par flade, for det er der nogen som ikke kan lide  :police:  :police:
Immer mit den einfachsten Beispielen anfangen

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #7 Dato: August 02, 2006, 09:50:36 am »
Det beviser jo blot endnu engang at kvinder ikke bør begive sig ud i trafikken på egen hånd!

:club:

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
« Svar #8 Dato: August 02, 2006, 09:53:16 am »

Iiiiii haaaaa ..... fedt ... SVea er i godt humør idag ;)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Sv: Sindsyge K*lling!
« Svar #9 Dato: August 02, 2006, 09:54:59 am »
Sejt ! :shock:
SVea er kommet på GIF:

:lmao:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #10 Dato: August 02, 2006, 10:15:18 am »

Hihihhihihi... Godt jeg endelig har fået en kæreste det kan gå ud over  :twisted: :twisted: Det skal nok blive et muntert forhold, når jeg skal afreagere på ham, for alt der sker på forum  :whipped: :whipped:

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
« Svar #11 Dato: August 02, 2006, 10:16:42 am »

Hihihhihihi... Godt jeg endelig har fået en kæreste det kan gå ud over  :twisted: :twisted: Det skal nok blive et muntert forhold, når jeg skal afreagere på ham, for alt der sker på forum  :whipped: :whipped:

Siger sig selv at han er M'er ... ;-) .. han kører jo på en Duc ...  :loser:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

BrianS

• Roadracer
  • Honda VF700C Super Magna
    • SVrider galleri
« Svar #12 Dato: August 02, 2006, 12:00:23 pm »
Vi laver alle fejl i trafikken engang imellem og hun ved det jo godt. Så lav nu ikke en masse ballade  :police:, det kunne jo ske hun genkendte cyklen en dag hun sad i hendes bil. Og sådan en bil slår hårdt hvis den kommer alt for tæt på.

Men pas på derude. Der er mange herre-løse biler.   :D

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #13 Dato: August 02, 2006, 12:14:08 pm »

Det er en meget forkert bemærkning at komme med.... HAder når der bliver sagt sådan noget værre gylle :club:... Mænd kører dælme ligeså dårligt...omend dårligere..... :wink: :wink: :wink:  Det er jeres skyld at forsikringerne er så høje... Ihhhhh altså codriver.... Ikke genere os kvinder.... Hvad ville I gøre uden os.... ??? :D

Anders

• Roadracer
    • http://www.nif-trading.dk
Re: Sv: Sindsyge K*lling!
« Svar #14 Dato: August 02, 2006, 12:20:02 pm »
Men pas på derude. Der er mange herre-løse biler.   :D
:lmao: lige nemlig....
YAMAHA FZS 600 Fazer