Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Da jeg altid kører med ørepropper, er det selvfølgelig af sikkerhedshensyn.Sæt nu den gik i stå uden jeg hørte det, når jeg så slipper koblingen, giver gas og løfter venstre benet for at køre så ville jeg jo vælte Tænk på den pinlige situation man så ville stå i
Med alle de knapt så rare ord om min standardpotte, burde jeg måske snart få den skiftet...I så fald ville årsagen være ren blær.
Kunne egentlig være sjovt og vide hvorfor folk sætter andre potter på deres MCFor mit vedkommende er det fordi jeg gerne vil høres så folk ikke bare kører ud foran mig, men er opmærksom på at der kommer altså et eller andet kørerne.... Kører I med dem af samme grund, eller bare fordi det larmer.... ???hygge
Hvis det er knoldhopperen du her taler om, så tror jeg godt du kan MÆRKE om den er igang eller ej
Skal man ikke altid overveje fordele og ulemper:Fordele:bedre motorgangVægttabVægt længere fremadUdseendeFolk kan bedre høre du kommer.Subjektiv "bedre" lydUlemper:UlovligtPrisenSå jeg så ingen grund til ikke at sætte Yoshi'en på
Synes da motorgangen er dårligere end med standard potter... Den går mere ujævn... eller ????