Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Rart at se alle igen .. Kanon tur til Roskilde og tilbage igen. Fik lige kværnen i garage ... og så pisser det ned ... Timming
Citat fra: Banditten efter August 01, 2006, 10:20:14 pmRart at se alle igen .. Kanon tur til Roskilde og tilbage igen. Fik lige kværnen i garage ... og så pisser det ned ... Timming Du sku ha smæk.... Jeg havnede i bygen... Selv bilerne kørte ind til siden fordi det regnede så voldsomt.. Det var vildt... Jeg blev gennemvåd.. ALLE vegne... og damn det var koldt når man er blevet godt våd... Jeg rystede som en lille hund.. og her er et dejligt billeder af min hænder efter et par våde hansker...ØV ØV
Citat fra: Banditten efter August 01, 2006, 10:20:14 pmRart at se alle igen .. Kanon tur til Roskilde og tilbage igen. Fik lige kværnen i garage ... og så pisser det ned ... Timming Total kontrol Hr Bandit I var da også mange der kørte til Roskilde
nogen ideer til at få mine hænder rene. Jeg kan simpelthen ikke få det af... og har prøvet med sæbe ja.....
Citat fra: Majse efter August 02, 2006, 08:29:22 amnogen ideer til at få mine hænder rene. Jeg kan simpelthen ikke få det af... og har prøvet med sæbe ja..... Slå noget dej sammem, ælt det godt, bag en fin kage til Christian, tag opvasken og slut af med en romantisk oliemassage til Christian's gamle krop, så sku de hænder være i orden