Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: SVea efter August 01, 2006, 04:15:27 pmJeg får jo aldrig noget mad, hvis jeg ikke dukker op... Så mine mænd og jeg kommer super godt søde....
Jeg får jo aldrig noget mad, hvis jeg ikke dukker op... Så mine mænd og jeg kommer
Thorsen fiser rundt i JyllandJannik skal vi lokke med en Roskilde tur el.lign.Jeg har sent fri, men kan være i Gørløse ca. 18, hvis det holder tørt.Michael sagde i sidste uge at han var frisk idag, med knægten bagpå.Hvad med Letmatros, det er længe siden.
Min ellers trofaste lillesøster/bagsæde-trofæ (som jeg også er blevet opfordret til at medbringe ved ture/træf) er dog i dagens anledning skiftet ud med en kammerat som er ved at tage kortet og går og savler over SV650'ere... Så lad dog barnet!
Citat fra: Rubin efter August 01, 2006, 03:42:32 pmThorsen fiser rundt i JyllandJannik skal vi lokke med en Roskilde tur el.lign.Jeg har sent fri, men kan være i Gørløse ca. 18, hvis det holder tørt.Michael sagde i sidste uge at han var frisk idag, med knægten bagpå.Hvad med Letmatros, det er længe siden.Skal vi sige kl 18 ved krydset i gørløse?Cristian kan du nå det?
JEG ER DER PÅ PLETTEN !
Som altid hyggeligt med jeres selskab både nye som gamle... Fede modello billeder Dave fik taget af dig Dommeren
Citat fra: SVea efter August 01, 2006, 10:08:26 pmSom altid hyggeligt med jeres selskab både nye som gamle... Fede modello billeder Dave fik taget af dig Dommeren Jaaaa jeg er temmelig fotogen, burde være side-9 stodderen Må man se dem?