Forfatter Emne: Crash!  (Læst 6998 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

FrederikD

• Gæst
Crash!
« Dato: Juli 30, 2006, 09:25:00 pm »
Ja, så skete det... Levede lykken på min kære kobber-farvede SV'er i 1½ måned, hvorefter den "lagde" sig ned i torsdag med mig nedenunder.

Jeg undvigede for en kat som jeg bare skulle ha' valgt at aflive med mit fordæk, fik kontakt med en kantsten som overtog styringen og valgte at placere mig mellem SV'er og asfalt ca. 80-100m kurende på højre side.

SV'er:

Brækket forbremse
Skævt gashåndtag
Ødelagt lygtekåbte
Ødelagt sidespejl
Ødelagt fodhviler
Ødelagt bremsepedal
Slidt/revet hul på udstødning
Ødelagt sideblink
Fuldkåbe revet af stellet i højre side - og ridset
Slebet et godt stykke på siden af min hjelm

Mig:

Knækket kraveben
Asfalteksem på hele mit højre skindeben, samt ankel
Asfalteksem på venstre hånd - samtlige knoer da jeg bremsede mig selv ned ved hjælp af trådhegn
Asfalteksem på højre side af "bildækket"

Dum som jeg er kørte jeg i knickers, åben jakke og kondisko. Jeg havde som altid fastspændt hjelm. Og jeg har ikke brug for 40 indlæg der fortæller mig hvor dumt det er at køre i det dress - det er jeg klar over :cry:

Ville bare lige fortælle at alt ikke behøver at ske med +200 km/t inden man slår sig. Jeg kørte 50 km/t.

Anita

• Plastikrocker
Sv: Crash!
« Svar #1 Dato: Juli 30, 2006, 09:27:49 pm »
Av - Av - God bedring til dig og SV´eren
SV1000S K4

kashhh

• Plastikrocker
Re: Crash!
« Svar #2 Dato: Juli 30, 2006, 10:56:40 pm »
Shit happens mate..  :undecided:

God bedring!
Jakob - SV650SY - Mods: full titanium Akrapovic exhaust, JMV Concept undertail, Pyramid seatcowl, MRA Racingscreen, R&G crashpads, Michelin Pilot Power

Larsen

• Plastikrocker
« Svar #3 Dato: Juli 31, 2006, 12:01:19 am »
HVORFOR skal folk lære det på den hårde måde, før de lære det...? Kan kun sige at jeg ikke har ondt af dig. Håber du har dine forsikringer i orden..
Dialog er sidste udvej, når alle voldelige muligheder er udtømte, og det er de sjældent !!

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #4 Dato: Juli 31, 2006, 02:19:24 am »
Nej men det vigtigste var vel også bare at du ikke blev svedt ik´?  :lmao: :lmao: :lmao:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: Juli 31, 2006, 07:42:18 am »
Surt, god bedring til dig og Svinet  :(

Jeg forstår så udemærket godtfolk luller rundt i sikkerheds shorts og kondisko, så varmt det har været de sidste par uger  :|
Det er så bare en chance man vælger at tage  :?
Jeg har faktisk selv kørt i cowboybukser i den sidste uges tid  :oops: (de første par dage var dog fordi alt mit mc-dress var vådt efter 20 km i skybrud)
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

runes-mc.dk

• Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
« Svar #6 Dato: Juli 31, 2006, 08:04:56 am »
Surt show  :|

Hvor længe er sådan et kraveben om at hele :?:
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

FrederikD

• Gæst
« Svar #7 Dato: Juli 31, 2006, 08:11:55 am »
De siger 4 uger... Men så skulle cyklen også gerne være klar igen - med komplet Yoshimura :D

HVORFOR skal folk lære det på den hårde måde, før de lære det...? Kan kun sige at jeg ikke har ondt af dig. Håber du har dine forsikringer i orden..

Dette indlæg er ikke for at folk skal ha' ondt af  mig - fejlen er ene og alene min. Men det er blot en friendly reminder om andre der kunne finde på at køre i samme dress som mig.

Asthpe

• Søndagskører
  • **
« Svar #8 Dato: Juli 31, 2006, 09:02:47 am »
God bedring til dig og SV'en.

Vejret her til morgen har forhåbentlig fået ALLE til at tage fuld kørerustning på! Og til dem der ikke gøre, så kan de jo altid læse hvordan det går, hvis man er rigtig heldig.

Dette indlæg er ikke for at folk skal ha' ondt af  mig - fejlen er ene og alene min. Men det er blot en friendly reminder om andre der kunne finde på at køre i samme dress som mig.

Endnu engang god bedring.

K

• Plastikrocker
« Svar #9 Dato: Juli 31, 2006, 09:04:04 am »
Ja god bedring det lyder ik helt sjovt :(
mvh

Kenneth (SV650S)

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #10 Dato: Juli 31, 2006, 09:35:39 am »
Surt show  :|

Hvor længe er sådan et kraveben om at hele :?:

Man kan begynde at spille samba (med smerter) efter et par uger :) Det tager ca. 3 uger for skidtet at vokse sammen, men det er ømt i lang tid efter. Jeg kan, efter at have kørt en del i den sidste uge og spillet samba til den store guldmedalje, godt mærke at jeg er temmelig øm..
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

FrederikD

• Gæst
« Svar #11 Dato: Juli 31, 2006, 09:49:47 am »

Man kan begynde at spille samba (med smerter) efter et par uger :) Det tager ca. 3 uger for skidtet at vokse sammen, men det er ømt i lang tid efter. Jeg kan, efter at have kørt en del i den sidste uge og spillet samba til den store guldmedalje, godt mærke at jeg er temmelig øm..

Har du haft samme skade..? Jeg regner med at kunne være på cyklen igen om 4 uger. Men så sparer jeg jo i hvert fald benzinen denne måned. Jeg skal på værksted med den i dag. Jeg overvejede godt nok at køre den ud til ham der skal lave service på den, da jeg med i handlen fik et 12.000 kilometers serviceeftersyn på den. Bare lige for at se hans ansigts udtryk, når man sagde... "Ja, det var så den service der skulle laves " :lol:

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
« Svar #12 Dato: Juli 31, 2006, 09:59:10 am »
Surt !

God bedring !!  :wink:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Jensen Danmark

• Plastikrocker
« Svar #13 Dato: Juli 31, 2006, 10:51:22 am »
Hvorfor er der altid nogen der skal moralprædike i en tråd som denne.  :puke: :puke:

Well, god bedring, og JA jeg kører stadig i bar røv og stråhat hvis det passer mig.
“You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.”

GSX-R 750 K7 baneged

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #14 Dato: Juli 31, 2006, 10:57:52 am »
Sikke noget tis! God bedring, og husk det sker for selv de bedste http://www.youtube.com/watch?v=OMsFpmyaGLE :)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).