Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Nu har jeg fået mine nye Pilot power dæk. Men de skal jo også sættes på, jeg har forhørt mig lidt omkring og enten vil de helst ikke gøre det eller skal de have en mindre formue for det (500-.) Er der nogen her fra som kender et sted i rimlig afstand fra Holstebro hvor de vil montere dæk, som man selv kommer med...
Citat fra: Sandberg efter Juli 28, 2006, 08:36:59 pm Nu har jeg fået mine nye Pilot power dæk. Men de skal jo også sættes på, jeg har forhørt mig lidt omkring og enten vil de helst ikke gøre det eller skal de have en mindre formue for det (500-.) Er der nogen her fra som kender et sted i rimlig afstand fra Holstebro hvor de vil montere dæk, som man selv kommer med...Har lige fået skiftet hos struer dæk center kender inu ikke prisen. det eneste de forlangte var at jeg selv tog hjulende af cyklen, da de var bange for at skramme den.